Gå til innhold

Skal til legen..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne høsten har jeg hatt det helt jæææ.. men jeg har ikke greid komme meg til legen. Nå har jeg fått en time, endelig..

Har også hatt mitt første panikkannfall, og har bedt legevakt om å overføre dette til fastlege..

men jeg aner ikke hvordan jeg skal "legge" det frem..

Kan jo ikke bare komme å spørre om å få beroligende? sovetabletter? eller kombinasjonen av det og anti deprisiva...

Jeg har som sagt angst, så det å snakke er jo det jeg sliter mest med..

Han pleier alltid å si når jeg kommer.. ja, hva kan jeg hjelpe deg med ..

noen tips?

Er livredd fra før.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær ærlig. Si at du sliter, så kommer legen til å spørre deg videre:) De er flinke til slikt

• Liker 1
Skrevet

Denne høsten har jeg hatt det helt jæææ.. men jeg har ikke greid komme meg til legen. Nå har jeg fått en time, endelig..

Har også hatt mitt første panikkannfall, og har bedt legevakt om å overføre dette til fastlege..

men jeg aner ikke hvordan jeg skal "legge" det frem..

Kan jo ikke bare komme å spørre om å få beroligende? sovetabletter? eller kombinasjonen av det og anti deprisiva...

Jeg har som sagt angst, så det å snakke er jo det jeg sliter mest med..

Han pleier alltid å si når jeg kommer.. ja, hva kan jeg hjelpe deg med ..

noen tips?

Er livredd fra før.. :(

Hei du :)

Vil nok si at det ikke virker som om tabletter er løsningen.. Hvis det er noe du sliter med, og det er derfor du har det jævlig, så bør du be legen henvise deg til psykolog, så kanskje du får ordnet opp i det, uten tabletter :)

• Liker 2
Skrevet

Har hatt psykolog siden jeg kunne krabbe omtrent, og nei, blir ikke noe bedre nettopp fordi angsten er så sterk.

Vil egentlig ikke bruke tabletter, men nå ser jeg ingen annen løsning..

Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Skrevet

Har hatt psykolog siden jeg kunne krabbe omtrent, og nei, blir ikke noe bedre nettopp fordi angsten er så sterk.

Vil egentlig ikke bruke tabletter, men nå ser jeg ingen annen løsning..

Om du har hatt psykiske problemer side du var bitteliten så forundrer det meg at du ikke har fått skikkelig hjelp for lenge siden.

Hvor gammel er du nå?

Skrevet

Tipser deg om å skrive ned, enten stikkord eller et lite brev til legen, så vet han hva du vil snakke om, så har dere hvertfall et utgangspunkt :)

Skrevet

Er 21..

Aaså, har jo såklart fått masse hjelp:) Men etter jeg ble 18 sviket systemet litt, er ting har ikke kommet til buns, og angsten har blitt verre de siste årene..

Og denne høsten har det blitt sikkelig ille, turte ikke gå ut på en uke etter anfallet (Min første) og håper det var siste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...