Gå til innhold

Maia sin prøverdagbok

Maiava88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok en strimmel i sted med en smule utvannet urin, og streken er der fortsatt :rodmer:

Skal ta CB digital i morgen tidlig! Oppdaterer når jeg får resultatet :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk folkens :rodmer: :rodmer:

Kan ikke helt tro det enda men :sjenert: Skal på sykehuset på innvendig UL 2. Mai og har fått legetime den 14. Mai :rodmer:

Håper spiren klore seg fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: ÅÅÅÅ GRATULERER, nå ble jeg virkelig glad på dine vegne.Er det ikke en deilig følelse å tenke på att du har noe som vokser inni deg.om 9 mnd har du en baby i dine armer, GRATULERER. :klemmer::hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=ellen :)' timestamp='1334095291' post='10777002]

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: ÅÅÅÅ GRATULERER, nå ble jeg virkelig glad på dine vegne.Er det ikke en deilig følelse å tenke på att du har noe som vokser inni deg.om 9 mnd har du en baby i dine armer, GRATULERER. :klemmer::hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hvordan går det med Maia? :)

Hei! Har ikke vært her på ei stund ser jeg :fnise: Har startet en helt ny rugedagbok her

Her er alt kjempefint! Håper og tror at den lille vokser og trives der den er. Skal på tidlig UL i morgen for å se hvordan det går :rodmer: Er superspent og håper at alt står bra til. Da gjenstår det bare å fortelle de vordende besteforeldrene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...