Gå til innhold

Maia sin prøverdagbok

Maiava88

Anbefalte innlegg

Innom for å si hei!

Grattis med positiv EL-test! :goodbye:

Så hyggelig :yvonne:

Tusen takk for det :rodmer:

Har VIRKELIG hatt EL i dag! Hooi, det kjentes på laaang vei! Har hatt sånn smerter down-under, og hatt skikkelig noia når ungene i barnehagen nærmet seg magen min. Ei lita jente spurte om jeg hadde baby i magen, siden jeg skvatt til hver gang hun var i nærheten av magen min :fnise: Hadde lyst til å svare, "nei, jeg har eggløsning skjønner duuuu..." :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig :yvonne:

Tusen takk for det :rodmer:

Har VIRKELIG hatt EL i dag! Hooi, det kjentes på laaang vei! Har hatt sånn smerter down-under, og hatt skikkelig noia når ungene i barnehagen nærmet seg magen min. Ei lita jente spurte om jeg hadde baby i magen, siden jeg skvatt til hver gang hun var i nærheten av magen min :fnise: Hadde lyst til å svare, "nei, jeg har eggløsning skjønner duuuu..." :fnise:

Haha!! Håper dere har brukt/bruker disse dagene godt!!! Heia heia!!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegger å teste på tirsdag! Da er det 12 dpo, da EL kom to dager før tiden. Jeg er kjempespent, siden dette er første forsøk med pergo :)

Prøver ikke å lete etter symptomer, men noen er vanskelig å overse. Jeg hadde veldig rar og mye utflod tidligere i uka, sviing og kløe down under og jeg har fått ett lite munnsår på leppa (jeg har aldri hatt ett eneste munnsår i hele mitt liv :O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også kjent noe smerte og stikking i brystene i dag. Ikke for det, jeg har hatt ømme pupper før så det trenger absolutt ikke å bety noe som helst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene jeg også!

Hva gjør du i påsken, da, Maia? Er du en av de tøffe damene som står på slalom/snowboard?

Eneste jeg tør å stå på, er en scene. Bortover-ski går veldig fint, men jeg tror nok ikke jeg avanserer ytterligere.

Håper du slapper godt av i ferien iallfall, og at en eventuell spire klorer seg godt fast hos deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene jeg også!

Hva gjør du i påsken, da, Maia? Er du en av de tøffe damene som står på slalom/snowboard?

Eneste jeg tør å stå på, er en scene. Bortover-ski går veldig fint, men jeg tror nok ikke jeg avanserer ytterligere.

Håper du slapper godt av i ferien iallfall, og at en eventuell spire klorer seg godt fast hos deg! :klemmer:

Hehe, jeg er mer som deg- står heller på en scene enn på ski! Snowboard kan gå, men jeg orker ikke å gå opp hele den jævla bakken :fnise: Nei, denne påska blir meget amputert. Jobber halve påska, men jeg klager ikke jeg! Rød-dager er bare helt fantastisk for lønninga :lur:

Avslappinga er over, nå skal det bare jobbes! Har fått noen helt syke ryggsmerter i dag (krysser fingrene for at det er ett godt tegn), så det har vært en tung dag på jobb. Håper morgendagen blir bedre. Hvis jeg ikke greier å holde meg skal jeg ta en billigtest i morgentidlig! :jepp: Er 9 dpo i morgen, så kanskje...? Vi får se :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er overbevist om at det er et eller annet på gang. Enten en kraftig runde med PMS (noe jeg sjeldent har) eller kanskje noe annet...? :sjenert:

Tok ingen test i morgen, fordi da jeg våknet hadde jeg så utrolig vondt i ryggen at jeg sto på badet å gråt i en halvtime foran kjæresten min. Jeg gråter meget sjeldent og iallefall ikke foran folk. Så jeg ble nødt til å ringe legevakte, men fikk bare beskjed om å ta enda mer smertestillende. Jeg ringte mamma og gråt litt til.

Ikke bare det, men da jeg skulle spise druer i sted, oppdaget jeg at kjæresten min hadde kjøpt stygge og ikke-spisbare druer!!! :kjefte: De var brune og ødelagte og jeg ble flyforbanna og kasta en hel klase i tryne på ham.... :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper att det er noe på gang og att det er en liten spire som gror :rodmer:

krysser fingrene for deg,og gleder meg til å høre hva testen viser når du tar den. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i morgest... Og etter ett lite minutt kom en svaak, men tykk strek som etterhvert også ble rosa :rodmer:

Har prøvd å tatt bilde, men uten blitsen blir fokusen dårlig og med blitsen forsvinner alt av streker :fnise:

2hmhlx1.jpg

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser to streker... :rodmer::danse:

Jeg tror nok jeg ville tatt en ny test i morgen også og evt kjøpt en clear blue,hvor det kommer fram ikke gravid eller gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også! :rodmer:

Ååh, nå er jeg spent! Skal inn til trondheim snart, og jeg vet at apoteket på solsiden har søndagsåpent, så jeg håper det er åpent i dag også :jepp:

Endret av Maiava88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen, se!! Oh, dette blir spennende!! (Den er vel positiv den der, er den ikke? ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, se!! Oh, dette blir spennende!! (Den er vel positiv den der, er den ikke? ;) )

Det ser jo litt sånn ut ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende! Har lest gjennom hele boka di og håper virkelig det klaffer nå. Og jeg tror også den testen er positiv! Ser virkelig to streker! :) JIPPI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...