Gå til innhold

Maia sin prøverdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innom for å si hei!

Grattis med positiv EL-test! :goodbye:

Så hyggelig :yvonne:

Tusen takk for det :rodmer:

Har VIRKELIG hatt EL i dag! Hooi, det kjentes på laaang vei! Har hatt sånn smerter down-under, og hatt skikkelig noia når ungene i barnehagen nærmet seg magen min. Ei lita jente spurte om jeg hadde baby i magen, siden jeg skvatt til hver gang hun var i nærheten av magen min :fnise: Hadde lyst til å svare, "nei, jeg har eggløsning skjønner duuuu..." :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig :yvonne:

Tusen takk for det :rodmer:

Har VIRKELIG hatt EL i dag! Hooi, det kjentes på laaang vei! Har hatt sånn smerter down-under, og hatt skikkelig noia når ungene i barnehagen nærmet seg magen min. Ei lita jente spurte om jeg hadde baby i magen, siden jeg skvatt til hver gang hun var i nærheten av magen min :fnise: Hadde lyst til å svare, "nei, jeg har eggløsning skjønner duuuu..." :fnise:

Haha!! Håper dere har brukt/bruker disse dagene godt!!! Heia heia!!! :danser:

Skrevet

Planlegger å teste på tirsdag! Da er det 12 dpo, da EL kom to dager før tiden. Jeg er kjempespent, siden dette er første forsøk med pergo :)

Prøver ikke å lete etter symptomer, men noen er vanskelig å overse. Jeg hadde veldig rar og mye utflod tidligere i uka, sviing og kløe down under og jeg har fått ett lite munnsår på leppa (jeg har aldri hatt ett eneste munnsår i hele mitt liv :O)

Skrevet

Har også kjent noe smerte og stikking i brystene i dag. Ikke for det, jeg har hatt ømme pupper før så det trenger absolutt ikke å bety noe som helst..

Skrevet

Spennende med testing da, krysser fingrene for positiv test! :)

Skrevet

Krysser fingrene jeg også!

Hva gjør du i påsken, da, Maia? Er du en av de tøffe damene som står på slalom/snowboard?

Eneste jeg tør å stå på, er en scene. Bortover-ski går veldig fint, men jeg tror nok ikke jeg avanserer ytterligere.

Håper du slapper godt av i ferien iallfall, og at en eventuell spire klorer seg godt fast hos deg! :klemmer:

Skrevet

Krysser fingrene jeg også!

Hva gjør du i påsken, da, Maia? Er du en av de tøffe damene som står på slalom/snowboard?

Eneste jeg tør å stå på, er en scene. Bortover-ski går veldig fint, men jeg tror nok ikke jeg avanserer ytterligere.

Håper du slapper godt av i ferien iallfall, og at en eventuell spire klorer seg godt fast hos deg! :klemmer:

Hehe, jeg er mer som deg- står heller på en scene enn på ski! Snowboard kan gå, men jeg orker ikke å gå opp hele den jævla bakken :fnise: Nei, denne påska blir meget amputert. Jobber halve påska, men jeg klager ikke jeg! Rød-dager er bare helt fantastisk for lønninga :lur:

Avslappinga er over, nå skal det bare jobbes! Har fått noen helt syke ryggsmerter i dag (krysser fingrene for at det er ett godt tegn), så det har vært en tung dag på jobb. Håper morgendagen blir bedre. Hvis jeg ikke greier å holde meg skal jeg ta en billigtest i morgentidlig! :jepp: Er 9 dpo i morgen, så kanskje...? Vi får se :rodmer:

Skrevet

Er overbevist om at det er et eller annet på gang. Enten en kraftig runde med PMS (noe jeg sjeldent har) eller kanskje noe annet...? :sjenert:

Tok ingen test i morgen, fordi da jeg våknet hadde jeg så utrolig vondt i ryggen at jeg sto på badet å gråt i en halvtime foran kjæresten min. Jeg gråter meget sjeldent og iallefall ikke foran folk. Så jeg ble nødt til å ringe legevakte, men fikk bare beskjed om å ta enda mer smertestillende. Jeg ringte mamma og gråt litt til.

Ikke bare det, men da jeg skulle spise druer i sted, oppdaget jeg at kjæresten min hadde kjøpt stygge og ikke-spisbare druer!!! :kjefte: De var brune og ødelagte og jeg ble flyforbanna og kasta en hel klase i tryne på ham.... :snurt:

Skrevet

Håper att det er noe på gang og att det er en liten spire som gror :rodmer:

krysser fingrene for deg,og gleder meg til å høre hva testen viser når du tar den. :rodmer:

Skrevet

Hvordan er formen idag, Maia??

Ønsker deg en riktig god søndag!! :klemmer:

Skrevet

Krysser fingrene for at du har rett i at det er noe på gang ;)

Skrevet

Tok en test i morgest... Og etter ett lite minutt kom en svaak, men tykk strek som etterhvert også ble rosa :rodmer:

Har prøvd å tatt bilde, men uten blitsen blir fokusen dårlig og med blitsen forsvinner alt av streker :fnise:

2hmhlx1.jpg

Hva tror dere?

Skrevet

jeg ser to streker... :rodmer::danse:

Jeg tror nok jeg ville tatt en ny test i morgen også og evt kjøpt en clear blue,hvor det kommer fram ikke gravid eller gravid..

Skrevet

stikker innom ett apotek og kjøper en digital ASAP :D

Skrevet

gleder meg til å høre hva testen viser :)

Skrevet (endret)

Jeg også! :rodmer:

Ååh, nå er jeg spent! Skal inn til trondheim snart, og jeg vet at apoteket på solsiden har søndagsåpent, så jeg håper det er åpent i dag også :jepp:

Endret av Maiava88
Skrevet

Næmmen, se!! Oh, dette blir spennende!! (Den er vel positiv den der, er den ikke? ;) )

Skrevet

Næmmen, se!! Oh, dette blir spennende!! (Den er vel positiv den der, er den ikke? ;) )

Det ser jo litt sånn ut ja :-)

Skrevet

Så spennende! Den der er positiv, uten tvil :)

Skrevet

Å så spennende! Har lest gjennom hele boka di og håper virkelig det klaffer nå. Og jeg tror også den testen er positiv! Ser virkelig to streker! :) JIPPI!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...