AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Dagbladet.no har i dag en artikkel " Dette skjer når du vinner 150 millioner" (fra norsk tipping). Jeg vet selvfølgelig at det er så og si garantert at man ikke vinner, men syns det kunne vært litt morro og bare prøve engang for det Men jeg har aldri gjort noe sånt før og aner ikke hvordan man gjør det. Jeg har også litt små angst for å gjøre nye ting som jeg ikke vet hvordan, så kanskje noen kunne forklart meg Hvordan og hvor gjør jeg dette? hvor mye koster det?? =)
Gjesten Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Du må ha spillerkort for å gjøre dette, husker ikke helt hvor mye det koster. Under 100 mener jeg. Gå til en kommisjonær, si du vil ha spillerkort, si du vil spille vikinglotto. Så koster det 40 kr å spille vikinglotto, og så blir du forhåpentligvis rik!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Du må ha spillerkort for å gjøre dette, husker ikke helt hvor mye det koster. Under 100 mener jeg. Gå til en kommisjonær, si du vil ha spillerkort, si du vil spille vikinglotto. Så koster det 40 kr å spille vikinglotto, og så blir du forhåpentligvis rik! Mulig det er jeg som bare er fryktelig dum her, men hva er en kommisjonær?? Og hvordan spiller jeg? Skjønt at man skal velge noen tall, men hvor mange og hvor høyt opp kan tallene gå? He he jo takk, hadde vært gøy med litt penger =D
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Kommisjonær er alle spillsteder som Kiwi, Meny mm. Du kan be om en forhåndsutfylt spillkupong. Da slipper du styret med tallene.
Gjesten Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Som AB da, alle steder der du kan spille. Narvesen osv. Du trenger ikke velge tall hvis du ikke vil, du kan kjøpe ferdigutfylt kupong
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #7 Skrevet 13. desember 2011 Som AB da, alle steder der du kan spille. Narvesen osv. Du trenger ikke velge tall hvis du ikke vil, du kan kjøpe ferdigutfylt kupong Takk =) Da blir det en tur på narvesen i morgen men jeg vil gjerne velge tall selv. Hvor mange tall skal jeg velge og hvor høyt opp kan tallene gå? Kan man bare spille en runde per gang? TS
Gjest Mahareth Skrevet 13. desember 2011 #8 Skrevet 13. desember 2011 Du kan spørre de som sitter i kassa i dagligvarebutikken om det er mulig å spille lotto hos dem, ellers så har alle/de fleste Narvesen-kiosker tipping. Det første du trenger er et spillekort. Det koster 60 kr og er gyldig i 3 år. Dette setter den ansatte i butikken/kiosken opp for deg på et minutt eller to Det aller enkleste er si til den ansatte hvilket spill du er ute etter. Er det vikinglotto, så lager maskinen en kupong med 10 rekker á 6 tall. Den koster 40 kr. Hvis du har lyst til å finne tallene selv så finner du en kupong som er merket med vikinglotto, og krysser av 6 tall i hver rekke. Du *må* ikke spille 10 rekker, men kan spille så lite som 2. Hver rekke koster 4 kr alene. Nesten samme gjelder vanlig lotto, bare at der er det 7 tall. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #9 Skrevet 13. desember 2011 Du kan spørre de som sitter i kassa i dagligvarebutikken om det er mulig å spille lotto hos dem, ellers så har alle/de fleste Narvesen-kiosker tipping. Det første du trenger er et spillekort. Det koster 60 kr og er gyldig i 3 år. Dette setter den ansatte i butikken/kiosken opp for deg på et minutt eller to Det aller enkleste er si til den ansatte hvilket spill du er ute etter. Er det vikinglotto, så lager maskinen en kupong med 10 rekker á 6 tall. Den koster 40 kr. Hvis du har lyst til å finne tallene selv så finner du en kupong som er merket med vikinglotto, og krysser av 6 tall i hver rekke. Du *må* ikke spille 10 rekker, men kan spille så lite som 2. Hver rekke koster 4 kr alene. Nesten samme gjelder vanlig lotto, bare at der er det 7 tall. Lykke til! Tusen takk =) Tenker jeg prøver på dette bare for gøy=)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå