Gjest Cosette Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 En kamerat sendte meg link til dette klippet ("Leo på homoklubb") fra NRKs Trygdekontoret. Leo Ajkic er altså på homseklubb med homofile Magnus Lepore. Er homsemiljøet i Oslo så.. kaldt og kynisk, liksom? Så fra-partner-til-partner, så utseendefokusert? Er Lepore representativ? Når jeg sier "homsemiljø" tenker jeg først og fremst på utelivsmiljøet og sjekkemarkedet. Som Seltzer sier etter klippet: det virker unektelig ganske hardt? Hva skyldes dette? Og er det bare jeg som blir litt trist av å se på Lepore og aller helst har lyst til å gi ham en klem eller noe?
Gjest "gjest" Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Er ikke alle miljøene hvor sjekking er på agendaen likens?
Gjest Cosette Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 (endret) Er ikke alle miljøene hvor sjekking er på agendaen likens? Jo, muligens. Kanskje er det like rått på det heterofile sjekkemarkedet? Allikevel har jeg liksom et inntrykk av at det homofile utelivsmiljøet er enda litt råere. Har en homofil bekjent som fortalte litt om det over en øl engang. Ifølge ham er det mye "bitching" og ryktespredning innad i miljøet, det skal ofte lite til før man ekskluderes fra det gode selskap, gjerne på grunn av ganske overfladiske ting. Han foretrakk heller å date over nett. Jeg får følelsen av at Lepore spiller en rolle, alt fra de vanvittige leppene til uttrykksmåten. At til tross for at det er et miljø hvor man liksom skal "være seg selv" og utfolde seg så fritt, så er det mye falskhet, og sikkert mye ensomhet innerst inne som Åmås i panelet sier. Endret 13. desember 2011 av Cosette
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå