Gå til innhold

Cat nip


Nigella

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med dette?

Har sett andres katter bli helt i ekstase av urten, men katten min reagerer ikke.

Kjøpte "cat nip" spray på dyrebutikk og dusjet en katteleke med den.

Katten lukter litt ekstra på leken, men blir ikke nevneverdig mer interresert eller leken.

Virker det ikke på alle katter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle kattene mine liker kattemynte, men den ene mer enn den andre :D Kanskje det finnes noe som er sterkere lukt av? Spør på dyrebutikken. Jeg bruker tørket mynte, og den ene katten min spiser det, den andre ruller seg i det og den tredje legger seg ved siden av og bare slapper av :kul:

Morsomt er det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattemynte gir en slags rus for katten hvis den spiser mye av det. Så et program på tv om det. Helt merkelig å se hvordan kattene rullet seg rundt og himlet med øynene, noen frådet rundt munnen. De var helt i ekstase... nesten litt ekkelt. :-?

Andre katter bryr seg ikke noe om det, slik som mine katter. De bare snuser litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Jeg har en sånn ute i hagen. Min pusekatt, og diverse andre katter i nabolaget er veldig glad i den mynten, ruller seg i den og spiser av den etc. Men det er ikke så ille at de begynner å fråde og sånt,

Trodde det hadde klikka helt for de i begynnelsen , fordi jeg ikke visste at katter ble tiltrukket av den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...