AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Ser etter en nattdrakt, men hvor skal jeg leite?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Om hun ikke er en veldig uvanlig størrelse vil du nok kunne finne noe passende på ganske mange vanlige kjedebutikker.
Miki Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Ser etter en nattdrakt, men hvor skal jeg leite? KappAhl handler mamma klær :-) Hun bruker XLNT.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Vet ikke noe om nattdrakt, men 50 årige kvinnene på min arbeidsplass handler klær på Lindex/ Cubus/ BYoung / Match/ Vanessa/ og helt til slike superdyre butikker der jeg ikke hadde hatt råd til å kjøpe et par sokker engang Undertøy/natttøy har de godt utvalg av på Lindex tror jeg.
Gjest Cupcakes Skrevet 13. desember 2011 #7 Skrevet 13. desember 2011 jeg ville sjekket ut changes jeg, for nattdrakt, de pleier å ha mye fint, kjøpte gave til mamma der i fjor når hun ble 54, en fin pyjamas
Zoë Castillo Skrevet 14. desember 2011 #9 Skrevet 14. desember 2011 Mamman min i 50-åra handler klær på KappAhl, Lindex og Risøe. En pysj i flanell fra Lindex hadde i allefall hun blitt glad for. Bortsett fra at hun bruker nattkjole. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå