Gå til innhold

Naboen kommenterer besøket mitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt om jeg bør gjøre noe.

Naboen kommenterer hvem jeg har på besøk.

Jeg bor i en trappeoppgang, og jeg antar han hører at jeg sier hei i døra, så lytter han kanskje gjennom veggen, også kan det hende han sniktitter etter hvem det er når han hører de drar.

Han røper seg ved at han halvveis roper det når jeg selv er i gangen. Skikkelig syk fyr!

Jeg har skrevet innlegg om det før, og har fått hjelp til å komme frem til at han har mangel på sosiale antenner, samt så kan han karakteriseres som kjerring.

Det er utrolig hånete og irritabelt av han, og jeg får lyst til å prøve å klemme ut kvisene hans med overdreven kraft, samt å pirke han mellom ribb-beina med gaffel. (ironisk eller overdrevet fra min side)

Bør jeg ringe på og be han slutte å være slik, eller sende klage til styret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha!! Hvis det ikke er for voldsomt og han ikke er slem på noen måte, er det vel bare å ignorere det? Kan være underholdende for både deg og besøket :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er mer enn irriterende (altså over grensen til plagsomt osv.) så ville jeg tatt det opp med styret.

Det å bo i en leilighet fører med seg naboer - ikke alle er like "vanlige", men det er en del av pakken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, tror jeg husker det? han som er sjalu på deg? og som slår av bryteren for å slå av musikken hos deg?

Han kobla ut hovedsikringa til den forrige naboen når det var fest, men det har han slutta med.

Jeg snakker høyt i telefonen av og til, og så kan det hende at vekkerklokka slår seg på når jeg er i dusjen. Av og til er jeg småstressa og snakker eller småbanner til meg selv, og det kan vel hende han hører det også.

Jeg antar han jobber i nordsjøen og har jobb 2 uker og fri 1 uke eller noe slikt, og at han ligger halvveis i dvale, og da altså klarer å lytte og smugkikke ut vinduet endel.

Synes ikke stemninga blir noe fresh og hip av at han gjør det.

Samt så får det meg til å tenke på at han har et mørk sinn og ikke vil meg godt (igjen muligens overdrevet av meg). Jeg antar han er missunnelig da jeg selv synes jeg har en mer oppegående livsstil, og at han innerst inne vil lage kvalm for meg.

Når jeg tenker på hva han gjør, så får det meg til å tenke på hvordan en 12åring kan være, hmm.

Ja, takk for tips, jeg får vel ta det opp med styret hvis han får det for seg at han vil fortsette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:popcorn:

Du vet du kan trykke på "legg til favoritt" istedetfor å poste en smily for å få tråden inn på dine innlegg og favoritter?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang han kommenterer når du får gjester på døra, så bare rop ut til han "Hei! Nå skal jeg og X gå inn å PULE!!"

Gjør situasjonen så klein som du overhodet klarer =D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, oppfører seg som en tolvåring. Hva ville du gjort for å slutte fred med en tolvåring? Invitere ham inn på saft og bolle og bli litt bedre kjent med ham? Deretter kan du jo fortelle ham hvordan du opplever naboskapet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du kan trykke på "legg til favoritt" istedetfor å poste en smily for å få tråden inn på dine innlegg og favoritter?

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med styret. Det er jo overvåkning av privatlivet ditt.

Ja. Jeg har tenkt å ringe styret, neste gang det skjer. Endel retards ute i samfunnet. ts

Merkeig så mye popcorn det ble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir så jeg spinner litt rundt temaet, men er det en fast regel å ikke snakke med folk du ikke liker?

Altså, jeg tar det opp med styret istedet for å si det til han.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du i det hele tatt snakket med denne naboen?

Det ville vel være realt å ta det opp med ham før du eventuelt klager til styret?

Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor stemningen må være hip og fresh i oppgangen din....? Og heller ikke hvorfor du bryr deg om ham i det hele tatt.

Rettet skrivefeil...

Endret av Suzy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bør jeg ringe på og be han slutte å være slik, eller sende klage til styret?

Eller slappe av og heller tenke på at det snart er jul og julefred? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha!! Hvis det ikke er for voldsomt og han ikke er slem på noen måte, er det vel bare å ignorere det? Kan være underholdende for både deg og besøket :)

Ja, det kan væer greit å fokusere på det humoristiske med at han virker dum, og at han er latterlig som gjør noe slikt. Heldigvis har han en pause nå, og gjør det ikke.

Jeg må forøvrig si at det er helt unaturlig for meg å snakke med han etter at han har holdt på slik, og at det virker greiere for meg å ta det opp med styret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har nå kommet frem til at naboen muligens har brukt en mikrofon og forsterker og kanskje hodetelefoner for å høre gjennom veggen. Men det er bare en mistanke. Han bør være forsiktig, når han til og med har slikt utstyr.

Men han har vel slutta nå da virker det som, men han nådde målet sitt, med å være plagsom. Kjipt at folk gjør slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...