Eivissa Skrevet 19. mai 2002 #1 Skrevet 19. mai 2002 Jeg sitter her med toastmasteren min og lurer på om noen husker det innlegget hvor en hadde finni på nettet om lange taler og en person som syntes det ble for mye. Jeg har prøvd å søke på forskjellige ting, men har ikke finni det. Det var et kåseri. Det hadde vært fint med litt rask hjelp siden toastmasteren min ikke blir her så lenge til. Takk for hjelpen.12
Nelle Skrevet 19. mai 2002 #2 Skrevet 19. mai 2002 *ler* Hehe... jeg trodde du snakket om en brødrister -men så koblet jeg...
Gjest Sunflower Skrevet 20. mai 2002 #3 Skrevet 20. mai 2002 Her har du adressen til nettstedet artikkelen sto: http://www.bodo-nu.no/Kommentar/20020404/2...4_eggfiles.html Håper du fortsatt har nytte av den! Vår "toastmaster" har også lest den, og fikk seg en god latter, og et tydelig pekepinn på hvordan hun bør styre kveldens taler... Sunflower
Eivissa Skrevet 20. mai 2002 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2002 Tusen takk sunflower. Jeg skal sende den til toastmasteren min med en gang.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå