Gå til innhold

The Comedy Central Roast of Charlie Sheen


Wonders

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk bare med meg slutten der Charlie selv skulle roaste de andre. Det var ikke morsomt. Tror egentlig han er en veldig trist type privat, evt at hans glory days er over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange morsomme øyeblikk, men til tider så var det nesten så man lurte på hvem som egentlig ble roastet. Særlig M. Tyson fikk gjennomgå en del :fnise: .

Synes nok spøken til Amy Schumer om Ryan Dunns død, var å strekke den litt vel langt, ble bare kleint.

Rart å tenke på at Patrice O'Neil også er borte nå.

Håper de sender flere episoder, for dette går jo den norske utgaven en høy gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange morsomme øyeblikk, men til tider så var det nesten så man lurte på hvem som egentlig ble roastet. Særlig M. Tyson fikk gjennomgå en del :fnise: .

Synes nok spøken til Amy Schumer om Ryan Dunns død, var å strekke den litt vel langt, ble bare kleint.

Rart å tenke på at Patrice O'Neil også er borte nå.

Håper de sender flere episoder, for dette går jo den norske utgaven en høy gang!

Syns ikke det var så ille. Hadde ventet meg mye verre, men akkurat den kommentaren om Ryan Dunn var litt på kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha dette var dritlættis synes jeg!! Men ja, Amy Schumer dro den generelt litt for langt synes jeg. Men så tok Sheen igjen; "You really fucked me tonight! Which I dig, because I'm into anonymous sex. And noone is more anonymous here than Amy Schumer! I'm Charlie fucking Sheen, they know me on Mars, they don't even know you in this room!"

Hahahah Sheen er awesome!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Amerikanske versjonen er kjempe morsom!! Den Norkse versjonen var bare teit og klein ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange morsomme øyeblikk, men til tider så var det nesten så man lurte på hvem som egentlig ble roastet. Særlig M. Tyson fikk gjennomgå en del :fnise: .

Synes nok spøken til Amy Schumer om Ryan Dunns død, var å strekke den litt vel langt, ble bare kleint.

Rart å tenke på at Patrice O'Neil også er borte nå.

Håper de sender flere episoder, for dette går jo den norske utgaven en høy gang!

Er han? Hva skjedde?

Følger ikke akkurat så godt med jeg gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han? Hva skjedde?

Følger ikke akkurat så godt med jeg gitt..

Ja, han døde av slag i slutten av november. De mener vel det kunne ha sammenheng med at han var diabetiker, og det var jo akkurat dette det ble fleipet mye med i akkurat denne Roast-episoden, derfor litt rart å se på i ettertid.

Endret av NullHull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...