Gå til innhold

Tavle


Penny

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en tavle for å ha på kjøkkenet hvor en kan skrive opp avtaler for uken, middagsmeny o.l. Noe slik som denne, men vil gjerne ha en hvor mandag står først (ikke nøye om det er norsk eller engelsk). Noen som kjenner til butikker (gjerne på nett) som har slike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Googling av <tavle ukedager> gav ikke så rent få treff, du.

Her er ett av de øverste eksemplene.

Og her er ett til.

Og enda en(men her var det ikke lett å se hvilken dag som står øverst)

Og jommen var det ikke enda en til også, gitt.

Og enda er vi bare på side 1...

Google er kjekk, å ha :)

Endret av Spinell
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat en slik tavle du linket til, men noe så mye finere spør du meg.... ;)

Ukeplan.no

Edit: Og jeg er visst blind, den var jo linket til over ja :ler: En god ting kan ikke gjentas for ofte!

Endret av MellonCollie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Vil bare tipse om at det går an å male med slik tavlemaling også, slik at du for eksempel kan male en skapdør så du kan skrive på den med kritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ukeplan sine er fine - men kan for noen være litt stive i pris.

Men du kan jo basere deg på det samme konseptet - men lage noe selv i stede? :)

F.eks bruke vanlig krittavle/ whiteboard (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bare bruke whiteboardpenn rett på kjøleskapet? (Om man har ett hvitt ett da)

Noen som har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Hva med å bare bruke whiteboardpenn rett på kjøleskapet? (Om man har ett hvitt ett da)

Noen som har prøvd?

Ikke å anbefale

Har selv gjort det og det funket greit i starten, men nå sliter jeg med å få bort det og det er blitt stygge flekker på kjøleskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Billig whiteboard kjøpt på Clas Ohlson for x antall år siden funker for oss. Ca 80x40 cm størrelse, muligens noe større.

Det fulgte med fire penner til den , svart, blå, rød og grønn, men etter hvert har de blitt litt dårlige så jeg har kjøpt nye whiteboardpenner av en litt bedre kvalitet (de gamle var så vanskelig å få bort på slutten)

Strek opp ukeplan/dagsplan/månedsplan/whatever i en farge, og skriv med annen farge inni rutene. Lett å fjerne med en gammel utvasket microfiber støvklut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig whiteboard kjøpt på Clas Ohlson for x antall år siden funker for oss. Ca 80x40 cm størrelse, muligens noe større.

Det fulgte med fire penner til den , svart, blå, rød og grønn, men etter hvert har de blitt litt dårlige så jeg har kjøpt nye whiteboardpenner av en litt bedre kvalitet (de gamle var så vanskelig å få bort på slutten)

Strek opp ukeplan/dagsplan/månedsplan/whatever i en farge, og skriv med annen farge inni rutene. Lett å fjerne med en gammel utvasket microfiber støvklut.

Bruk elektrikerteip! Da er det mye enklere å stryke ut, samtidig som man beholder "tabellen".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk elektrikerteip! Da er det mye enklere å stryke ut, samtidig som man beholder "tabellen".

Eller smal dekortape av typen som er superhipt i norske interiørblader og -blogger for tiden, det har jeg brukt på vår Kludd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...