AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Synes jeg stadig ser en tråd med "venninna mi" eller noe og oftest så er det et innlegg med et problem og ikke et for å prise sin gode venninne. Tok et søk og fikk 211 treff. problemer ga 392. Sex fikk bare 204. Ser ut som venninner er litt mer intressant enn sex her på KG? Menn (som i hankjønn)ga 13 resultater. Skulle nesten tro det var feil for det hørtes lite ut. Selv om hetro gir 429 treff og lesbe gir 384 treff. Troll ga 335 resultater. Pizza gir 274 treff. Kan til slutt nevne at mcdonald's gir 447 treff. Vet ikke helt hva detre sier om gjennomsnittet her, men det er tydelig at folk har mye venneproblemer her og sikkert en hau av andre problemer også, liker ikke menn og pizza er bedre enn sex og lite slår mcdonald's. Og ren gjetting. Popcorn smilien er den mest brukte smilien? 4
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 (endret) ja, utrolig mange som har problemer med ei eller annen venninne. det har jeg også, men tar det med henne. det er nok fordi vi er like, men på noen områder kræsjer det. som f.eks folkeskikk :gjeiper: da blir det bråk :rasende: Endret 13. desember 2011 av Nuppdupp
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 TS: Du kan umulig ha brukt ett google sitesearch. Kgs egen søkefunksjon er helt på bærtur.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 TS: Du kan umulig ha brukt ett google sitesearch. Kgs egen søkefunksjon er helt på bærtur. Jeg brukte KG sitt eget søk. Visste ikke at den var på bærtur, men det forklarer jo de lave tallene.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Synes jeg stadig ser en tråd med "venninna mi" eller noe og oftest så er det et innlegg med et problem og ikke et for å prise sin gode venninne. Tok et søk og fikk 211 treff. problemer ga 392. Sex fikk bare 204. Ser ut som venninner er litt mer intressant enn sex her på KG? Menn (som i hankjønn)ga 13 resultater. Skulle nesten tro det var feil for det hørtes lite ut. Selv om hetro gir 429 treff og lesbe gir 384 treff. Troll ga 335 resultater. Pizza gir 274 treff. Kan til slutt nevne at mcdonald's gir 447 treff. Vet ikke helt hva detre sier om gjennomsnittet her, men det er tydelig at folk har mye venneproblemer her og sikkert en hau av andre problemer også, liker ikke menn og pizza er bedre enn sex og lite slår mcdonald's. Og ren gjetting. Popcorn smilien er den mest brukte smilien? Hatt lite å gjøre i dag du skjønner jeg Det er jo et forum primært for kvinner, så at venninne-problemer scorer så høyt er vel ikke så rart?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Det er mye mer kjæreste/samboer/ektemann-problemer enn venninneproblemer her. Virker faktisk til å være mer familieproblemer enn venninneproblemer også. Men klart det er litt, det er jo et kvinneforum der man tar opp problemstillinger man kanskje ikke er komfortabel med å ta opp med vennene sine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå