AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Jeg er veldig glad i røff sex i den forstand at han lugger, slår(klapser) og kveler meg. Jeg føler at dette er "feil", men det gir meg utrolig mye mer nytelse enn "vanlig" sex. Jeg kan gjerne være den dominerende part også, men liker å gi fra meg kontrollen. Vet at dersom jeg synes det blir for mye, så kan jeg si stopp. Noe jeg bør tenke på når jeg har sex på denne måten? Spesielt med nye mennesker, for da må jeg vel kanskje være litt mer forsiktig. Noen erfarne som vet litt hvordan man kan ha røff sex på en trygg måte? Kan man få reaksjoner på denne typen sex, altså psykologiske reaksjoner? Jeg har alltid likt denne typen sex, men eksen(som jeg åpenbart ikke var trygg på) tok kontroll en gang, når jeg egentlig var vant til kontroll. Da var jeg 17 år, og reagerte sterkt på det, ble nesten litt redd. Nå er jeg eldre, og hadde denne typen sex i dag, og det var bare sykt bra. Dette er riktignok med en person jeg ikke er i et forhold i, og ikke kan tenke meg et forhold med. Altså: hvordan ha denne typen sex på en sunn måte? I mangel av bedre ord.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Har ikke noe problemer med å uttrykke hvordan jeg ønsker det, men vil gjerne høre erfaring fra folk som har praktisert denne typen sex litt mer enn meg. Ellers har du helt rett: "I like it rough". "I like it rough"?
Gjest Katten. Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Så lenge han ikke klemmer på siden av halsen (kutter blodtilførselen til hjernen), så merker du det i god tid før det blir risikabelt.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Liker også røff esx, men sjelden menn tørr det gitt Jeg sier at jeg gjerne vil bli lugget, kløpet litt osv. Men nei.. Er ikke tak i dem
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Liker også røff esx, men sjelden menn tørr det gitt Jeg sier at jeg gjerne vil bli lugget, kløpet litt osv. Men nei.. Er ikke tak i dem Kanskje det har bittelittegrann med at menn blir sendt på voldsmestringskurs om de ufine med dama si? Situasjonen er selvsagt helt ulik i en faktisk voldsituasjon, men jeg tror mange menn er redde for å ta i, ikke fordi de er for lite menn, men fordi det ikke lengre er noe aksept for det i samfunnet som sådan.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #7 Skrevet 13. desember 2011 Liker også røff esx, men sjelden menn tørr det gitt Jeg sier at jeg gjerne vil bli lugget, kløpet litt osv. Men nei.. Er ikke tak i dem Kanskje de ikke tenner på å "skade" deg,jeg kunne ikke å slått til kjæresten min om han hadde spurt om det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå