AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Har kjeeeempe lyst på piercing i begge nippelene mine, synes det er kjempe stilig. Eneste hindringen er at jeg er livredd for hvor vondt det er!!! Noen som har tatt piercing der? Er dette vondt?
Lille85 Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Tihi! Mannen min har i begge. Han er også tattovert på hele overkroppen. Tattoene tok han uten å rynke på nesen. Da han tok piercingene i brystvortene var stolen kliss våt av svette og han vred seg i stolen! Tror ikke det er godt liksom! Men som mange andre ting så er det vondt der og da! (Så lenge man ikke får betennelse eller noe da!
Life Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Har hatt piercing i begge brystvortene. Gjorde ikke spesielt vondt der og da, men svie og ubehag kom etter 10-20 minutter. Mulig jeg bare har veldig ufølsomme brystvorter Den vondeste piercingen jeg har tatt, var i nesen (nål, ikke pistol). Ikke bra.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Jeg syns ikke det var spesielt vondt, tunga var vondere, ørene var også vondere.
Mayah Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Jeg har hatt piercings i begge brystvortene, og fikk satt bedøvelse først, så selve piercinga merka jeg ikke mye til. Ca. en time etterpå derimot, merka jeg det ganske greit... Var ordentlig ømt, men ikke sterke smerter. Absolutt til å leve med. Husker ikke hvor lenge det var ømt, men allerede dagen etter mener jeg å huske at det ikke var så ille. Det som derimot var kjipt, var det at jeg har nokså store pupper og langt hår... I en periode gikk det vel ikke én dag uten at håret hang fast i et av smykkene og lugga ordentlig til slik at piercingen begynte å blø eller videt seg ut. Etter ca. 1 1/2 år med piercings som aldri grodde ordentlig fordi det stadig var noe som dro dem (sengetøyet hang fast i smykkene, osv.) tok jeg de ut, da hadde de allerede begynt å gro ut uansett. Men det er mye mulig det er noe med anatomien på mine pupper som gjorde at piercingene ikke grodde optimalt, så det kan jo hende det går bedre for deg. Var veldig fornøyd med dem og hvordan de så ut, bortsett fra dette med at jeg dro i dem ufrivillig stadig vekk og at jeg tilslutt måtte fjerne de.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå