AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Som kjent, så er gutter glad i sex, og liker å utforske, med forskjellige kvinner også, og få litt variasjon i sengen osv. Jeg leste tråden "akrobat vs potetsekk" der han som skrev hadde hatt sex med en person, og var nysgjerrig på å ha sex med andre damer også, for å utforske litt. Men gjelder dette gutter som har hatt sex med en del jenter? Ikke kjempemange, under 10, men over 5. Har de den samme nysgjerrigheten, eller klarer de å slå seg litt mer til ro med en partner da? Og spesielt hvis den partneren også liker variasjon i sengen, og liker å være ganske aktiv. Selv om han ikke er så veldig gammel heller.
Adonis Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Behovet for variasjon vil nok melde seg for de fleste men etterhvert uansett.
Gjest hogwash Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Må nok dra frem standardsvaret på seksualitet her; Folk er forskjellige. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Har vært sammen med fire damer i hele mitt 40-årige liv så spørsmålet ditt gjelder strengt tatt ikke men jeg svarer nå uansett; Nei, jeg hadde absolutt ikke hatt noe problem med å slå meg til ro med en dame om jeg elsket henne. Har aldri hatt det store behovet for å skulle "spre frøa mine".
Gjest Katten. Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Jeg ville nok hatt problemer med det, på den tiden. Er glad jeg har levd singellivet.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Jeg ville nok hatt problemer med det, på den tiden. Er glad jeg har levd singellivet. Altså, med ikke så gammel mener jeg 19- 20 år. Hadde du hatt problemer med det da også? Eller er gutter litt mer modne da?
Gjest Katten. Skrevet 14. desember 2011 #7 Skrevet 14. desember 2011 Tror du virkelig at mine erfaringer, opplevelser og tanker kan brukes som en mal på andre gutter? Personlig var jeg langt unna ferdig med singellivet på den tiden. Det har ikke nødvendigvis noe med modenhet å gjøre, men med livssituasjonen.
libius Skrevet 14. desember 2011 #8 Skrevet 14. desember 2011 viss han virkelig liker deg så trenger du ikke bekymre deg for slike ting. Får han ett behov for å prøve andre seksuelt så er han ikke bra nok for deg..ikke omvendt 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå