AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #1 Skrevet 13. desember 2011 Det går vel opp og ned. Eller er det bare noe jeg tror?
Gjest otrivin Skrevet 13. desember 2011 #2 Skrevet 13. desember 2011 Går ikke så mye opp og ned her. Har aldri hatt dårlig sex, men merker jo at det av og til kan være ekstra bra. Samme med forelskelsen Men regner med det er vanlig.
Gjest Katten. Skrevet 13. desember 2011 #3 Skrevet 13. desember 2011 Alt går opp og ned. Bortsett fra ting som ikke gjør det.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Alle har dårlige dager. Folk både krangler, og orker ikke sex. Sånn er alle forhold mer eller mindre. Noen er vel mer hissigpropper enn andre :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Det går opp og ned ja! Sexlivet følger med humøret til begge, og er det dårlig stemning på noe annet så rammer det ofte sexlivet.. Men jeg elsker mannen min like mye selv om vi har noen dårlige dager. Det er helt normalt!
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Det er som med heisen, opp og ned, men det hender også det står stille pga strømbrudd. Av og til kan man også få litt klaustrofobi, og da gjelder det å ta trappen. 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #7 Skrevet 23. desember 2011 For meg går det veldig opp og ned i forholdet. Noen perioder er jeg stormforelska og har lyst på samboer omtrent hele tiden, mens andre perioder er jeg lei av han og har ikke lyst på sex i det hele tatt. Kommer veldig ann på hvor hvordan jeg har det med meg selv, og merker at når jeg klarer å slappe av i hverdagen og ikke ta meg selv så høytidelig (litt nevrotisk) så har vi det veldig fint Cluet er kanskje å finne ut hvor mye dårlige perioder som er for mye. Til tross for de dårlige periodene har jeg alltid en følelse av at vi "hører sammen" og at jeg ikke ville vært foruten han.
Gjesten Skrevet 23. desember 2011 #8 Skrevet 23. desember 2011 Alt slikt går opp og ned. Får man en dårlig periode, er det bare å gi det litt tid, så går det seg som regel til
Gjest Skrevet 23. desember 2011 #9 Skrevet 23. desember 2011 Går ikke så mye opp og ned her. Har aldri hatt dårlig sex, men merker jo at det av og til kan være ekstra bra. Samme med forelskelsen Men regner med det er vanlig. Signerer det her
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2011 #10 Skrevet 23. desember 2011 Det er normalt. Jeg har sånne perioder .. noen ganger har jeg ikke lyst på kjæresten i det hele tatt (men hos meg er det mer det seksuelle aspektet, jeg har ikke lyst på sex), mens andre ganger er det flott. Det er helt vanlig, og man påvirkes jo av livet ellers (skole, jobb, stress osv), så det er naturlig at det tar på. Men jeg har alltid følelsen av vi hører sammen, uansett hvor sinna eller lei jeg måtte være
Gjest SemperFi Skrevet 24. desember 2011 #11 Skrevet 24. desember 2011 Altså Newtons lov om fysikk på jorden; F = Ma Alt som går opp kommer ned. 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2011 #12 Skrevet 24. desember 2011 Min erfaring tilsier at forelskelsen og sexen er interessant nok de første månedene, deretter dabber det av. Og kommer ikke tilbake. Man er kun nyforelsket én gang pr forhold.
solch Skrevet 24. desember 2011 #13 Skrevet 24. desember 2011 Det er nok vanlig at det går opp og ned ja. Men tror det er like vanlig at det bare går ned? Sistnevnte er vell de forholdene som ikke varer så lenge man hadde håpet på mens man var nyforelsket
MrSmith Skrevet 27. desember 2011 #14 Skrevet 27. desember 2011 Det går vel opp og ned. Eller er det bare noe jeg tror? Forelskelsen og sexlivet går bare en vei og det er nedover, men følelsene brer seg utover og blir sterkere og mer innvevd i livet ditt og gjør deg istand til å leve normalt, ikke i skyene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå