AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #1 Skrevet 12. desember 2011 Nå i det siste har jeg begynt å ta solarium, synes det er så pent å være brun om vinteren. Jeg vil opparbeide en fin brunfarge som folk legger merke til. Har dere noen gode råd, hvordan blir man fortere brun i solarium?
Gjest hum Skrevet 12. desember 2011 #2 Skrevet 12. desember 2011 Ta betakaroten ( kjøp i sverige, de i norge er lite med mg) Bruk solkrem som gjør deg brunere. Men får all del ikke ta sol vær dag!!!
Rusken Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Du har jo disse kremene da, men jeg synes hvertfall ikke de fungerer noe særlig. Tror fargen blir finere hvis du bygger den opp over litt tid Men helt ærlig synes jeg det er mye finere å være litt vinterblek med friske og røde kinn på denne tiden av året. Jeg legger merke til solariumsbrune folk ja, men jeg synes ikke det er så veldig fint.. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #4 Skrevet 12. desember 2011 Det ser jo ikke pent ut med folk som er overdrevent brun om vinteren. Det ser heller ikke spesielt pent ut når du blir oransje av betakaroten og/eller 2kg solpudder/brunkrem. 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #5 Skrevet 12. desember 2011 Det ser jo ikke pent ut med folk som er overdrevent brun om vinteren. Det ser heller ikke spesielt pent ut når du blir oransje av betakaroten og/eller 2kg solpudder/brunkrem.
alliec Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Nå i det siste har jeg begynt å ta solarium, synes det er så pent å være brun om vinteren. Jeg vil opparbeide en fin brunfarge som folk legger merke til. Har dere noen gode råd, hvordan blir man fortere brun i solarium? Stakkars damen. Hun spør jo om råd til hvordan få en fin brun farge. Syntes derfor det er unødvendig å høre hva dere mener om brunkremtryner og oversola mennesker, når dette ikke har noe med saken å gjøre... 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 Stakkars damen. Hun spør jo om råd til hvordan få en fin brun farge. Syntes derfor det er unødvendig å høre hva dere mener om brunkremtryner og oversola mennesker, når dette ikke har noe med saken å gjøre... Sannelig bra du drar opp denne tråden et år senere for å støtte TS Anonym poster: 221021409e968370e52e796c88f38f6c 2
Gjest *Maja* Skrevet 12. oktober 2012 #8 Skrevet 12. oktober 2012 Selvbruning. http://ipad.dagbladet.no/2012/10/11/nyheter/solarium/helse/kreft/hudkreft/23800774/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå