Gjest hildab Skrevet 17. desember 2003 #1 Skrevet 17. desember 2003 Jeg kan huske å ha hatt pc-n innstillt slik at det tilbyr å huske passord. Når husker jeg ikke hvrodan jeg fikk det til Er det noen andre som husker det og kan hjelpe meg? På forhånd takk.
14062003 Skrevet 17. desember 2003 #2 Skrevet 17. desember 2003 Hvor er det du vil at din PC skal huske passord? Internet Explorer? Outlook (Express)? Pålogging Windows?
Mrs. B Skrevet 18. desember 2003 #3 Skrevet 18. desember 2003 I Internet Explorer: Gå på Tools og så Internet Options. Klikk på "Content" øverst og midt i vinduet finner du knappen "Autocomplete". Her kan du huke på hva som skal "huskes" av maskinen.
Gjest hildab Skrevet 18. desember 2003 #4 Skrevet 18. desember 2003 Hvor er det du vil at din PC skal huske passord? Internet Explorer? Outlook (Express)? Pålogging Windows? Overalt! I Internet Explorer: Gå på Tools og så Internet Options. Klikk på "Content" øverst og midt i vinduet finner du knappen "Autocomplete". Her kan du huke på hva som skal "huskes" av maskinen. Enn på norsk da?
Gjest Lea Skrevet 18. desember 2003 #5 Skrevet 18. desember 2003 Gå inn i kontrollpanel, velg Alternativer for internett. Klikk på mappen "Innhold" og klikk på knappen "Autofullfør" Fritt oversatt til norsk
Gjest hildab Skrevet 22. desember 2003 #7 Skrevet 22. desember 2003 Tusen takk Men har problem ennå, jeg... F.eks her på KG. Selv om jeg krysser av for å huske passord, så blir ikke passordet huskes uansett. Gjelder andre steder også. Har det noe med ccokies å gjøre i tillegg, eller?
Rapitap Skrevet 23. desember 2003 #8 Skrevet 23. desember 2003 ....kanskje cachen på maskinen din er full?
Gjest hildab Skrevet 28. desember 2003 #9 Skrevet 28. desember 2003 Det var et fremmed ord for meg. Hva betyr cachen ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå