Gå til innhold

Snoopys tanke-ras


Gjest snoopy_93

Anbefalte innlegg

Gjest snoopy_93

Gratulerer!

Takk! :)

Lenge siden jeg har skrevet nå. Hm.

I det siste så har det ikke skjedd så mye. Leiligheten vi så på var utleid, men jakten går videre! Er så vanskelig å finne en leilighet til en god pris. Altså som ikke er alt for dyr.

Formen min er ikke helt på hugget heller. Har vært uggen i kroppen, kvalm, sliten og hatt mye vondt i hodet etter at jeg besvimte på jobb for en uke siden. Sover mye gjør jeg også og i går sov jeg i rundt 18timer, stod opp og la meg igjen etter to timer. Formen er bedre i dag, så i dag tenkte jeg at jeg skulle være med kjæresten på noe sånn nerde-greier. haha!

Synes nesten det er litt skummelt, for tidligere i forholdet har han ikke vist noen interesse av å "vise meg frem" for vennene sine eller ta meg med ut og gjøre ting. Nå både litt før og litt etter at russetiden startet har jeg møtt mange av hans venner, han tar meg med ut på ting osv! Synes det er kjempe koselig. :rodmer:

Når jeg spurte han for en liten stund siden om vi kunne finne på noe koselig, bare vi to spurte han "Vil du ikke møte vennene mine?" Jeg svarte jo selvfølgelig at det ville jeg, men jeg vil også ha litt alene tid med han også!

Synes alt går så greit for tiden! Har ingenting å klage på annet en formen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Tiden flyr! Har nesten ikke vært på nett denne uka som har gått.

Har hatt veldig mye besøk av kjæresten som også har overnattet store deler av denne uka. Har vært en del med hans venner, festa osv. Har det veldig bra med han! Føler meg nesten litt trist nå som jeg ligger alene i senga for første gang på en stund. Avhengig sa du? :sjenert:

Formen ellers er helt grei, men er fortsatt sliten. Jeg aner ikke hvorfor og det gjør meg små irritert. Legen har gitt meg en regning på 226kr også. ups, sov forbi 5alarmer og legetimen. Den dagen våknet jeg klokka 16 og hadde time hos legen 12:45. Sover plutselig mye mer enn jeg har gjort tidligere. Sover alt fra 9-18 timer.

Overfladisk innlegg egentlig. Tenkte det var greit med en oppdatering selv om det er veldig få som leser her inne. (eller kommenterer, ikke at det har så mye å si.)

Så, alt er fint i forholdet, og alt er greit generelt.

God natt alle ute i natten! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest snoopy_93

Gud bedre hvor varmt det er! Hadde jeg gått i bukse hadde jeg sikkert svimt av pga varmen. Til vanlig ville jeg nok gått med bukse pga usikkerhet ovenfor egen kropp. Heldig vis har kjæresten klart å banke det inn i hodet mitt at jeg er fin som jeg er. Det funker litt når han sier det. :)

I dag har jeg altså gått i shorts! Woho! Første gang siden jeg var på Lanzarote i 09.

Ellers så går det bra! Er litt bedre i formen, men er fortsatt veldig trøtt av en eller annen grunn. Sove, sove, sove. Går vel over snart tenker jeg. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...