Gå til innhold

Sko i slapsete vær


Lista

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Hva slags sko bruker dere når været er slik det er i Oslo nå? Dritblaut snø med store vanndammer rundt omkring, og glatt! Vil gjerne holde meg tørr på beina og se rimelig bra ut samtidig. Støvler er ikke så veldig fint, og de er dessuten veldig glatte. Å bruke fine støvletter er også tull, da de blir helt ødelagt.

:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har et par fra Timerbland som jeg ga 800kr for på Skoringen eller noe. De er vanntette, varme, og ser ganske greie ut også :) Går opp til ankelen da, så kanskje ikke for det dypeste slapseværet, men fint i våt og løs snø, og slaps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ofra all eleganse og brukar gummistøvlar med broddar. Jepp, du las rett: med broddar. Eg har veldig kule gummistøvlar, då, men like stilige som vanlege støvlettar er dei ikkje. Saman med kjole og pen kåpe synest eg likevel dei er minst like greie som alternativet: Viking-skoa mine i beige semskaskinn. Gummistøvlane kan eg bruke til kjole og kåpe, Viking-støvlane kan eg ikkje bruke til kjole og kåpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Ilse Jacobsen når det er slapsete og bløtt, men jeg syns ikke det er så pent... Liker best når det er tørr snø, så jeg kan bruke disse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen småslaskete støvler fra Nike. Heller det enn å ødelegge et par håndsydde sko, siden jeg ikke har gått til innkjøp av kalosjer til skoene. Kalosjer er så masete uansett.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår trossa eg alt og gjekk ut med skinnstøvlettar...det skulle eg aldri gjort. Dei fekk ei stygg rand framme :( Frå no av brukar eg Hunterstøvlane, då slepp eg vere redd for at skoa vert stygge!

Endret av Kløftfrid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Pene Sko: Trodde du alltid gikk i pen dress med pene sko til, jeg. Du ødelegger illusjonene mine! Endret av Dragonfly84
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke fortvil, Dragonfly84. Det er kun når det er veldig slapsete og glatt ute at jeg drar frem det styggeste jeg har av skotøy. Resten av antrekket er som hovedregel pent. Det er bare tale om å bruke noe som tåler å få litt juling av snø, salt og søle. :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tråkket hjem i et par halvhøye støvletter fra Timberland i dag. Gikk i sørpe og vanndammer som gikk over selve skoen. Var faktisk tørr på beina da jeg kom hjem etter 30 min. gange. Ellers så har jeg et par med Goretex som er super.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...