Gå til innhold

Henter ting.


Hedda84

Kommer katten din tilbake med ting som du har kastet til den?  

1 stemme

  1. 1. Kommer katten din tilbake med ting som du har kastet til den?

    • Ja, vær gang.
      1
    • Noen ganger
      6
    • Nei, aldri.
      1


Anbefalte innlegg

Hei jeg har en katt som henter tingen som vi kaster til henne, som en hund. Men tingen må vær så lette at hun kan bære den i munnen. Noen andre som har en sånn katt, eller er katta vår litt uvanlig?

Noen andre som får katta til å gjør andre rare ting?

Nyskjerrig.. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:D Morsomt.. Jeg har også lurt på om min pus er litt rar.

Hun er akkurat som en hund noen ganger. Hvis vi kaster en av lekene hennes ned trappen, så går hun ned og henter den. Kommer opp igjen med leken i munnen.

Jeg har hatt katt før, men aldri opplevd at de har hentet ting. Kanskje det er mer vanlig at hunkatter henter ting i munnen? Som substitutt for kattunger liksom? Ikke vet jeg..

Pus liker også veldig godt å sette sammen møbler fra IKEA. :ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter er veldif forskjellige. Jeg har tilsammen hatt 6 katter oppigjennom tidene, og jeg har opplevd alt i fra hundekatter til garfieldkatter. Første hannkatten min var en skikkelig hundekatt som jeg trente opp til både å sitte på komando, ligge å sove med hode på hodepute og dyne over (veldig praktisk siden jeg pleide å gå tur med han i dukkevognen :)) og mange andre ting. Den fant seg i alt, og var kjempelett å dressere.

Så har vi en katt nå som er stikk motsatt. Ho er en skikkelig kattekatt som gjør akkurat som ho vil og finner seg ikke i noe. Da jeg skulle prøve å trene henne gikk jeg rundt som en levede nålepute. :) Vi har også en katt til som finner seg i alt, men gjør alikevel som ho selv vil, så det er så forskjellig.

Min erfaring tilsier at det er oftere hannkatter som er litt hund av seg, men det kommer vel egetlig litt mer an på lynne til katten enn hvilket kjønn det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...