Gå til innhold

HVOR ER LOTTA?


silversong

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en tispe på for hos en dame på Skedsmokorset. Tispen er av rasen Yorkshire Terrier og heter Lotta.

Damen som har fungert som forvert kan ikke lenger gjøre rede for hvor Lotta er. Jeg får ikke svar på telefoner etc.

Hvis noen vet noe om Lotta så vær så snill å kontakte meg.

Lotta er liten, veier ca 2 - 2,5 kg, hun er sort på ryggen og litt tanfarget og sølvfarget ellers.

Som eier av hunden er jeg bekymret for hva som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du "kan ikke gjøre rede for hvor Lotta er" hvorfor kan hun ikke det? Enten har hun hunden, eller så har hun den ikke, og har hun den ikke, så bør hun vite hva som har skjedd, er den solgt, stjålet, mistet ute, osv? POLITIET next?

:klem:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowLeopard

Politiet kanskje?

Satte hjertet litt i halsen, for en veninne av meg har en YT som heter Lotta, men hun er i god behold i Bergen....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg har hatt en tispe på for hos en dame på Skedsmokorset. Tispen er av rasen Yorkshire Terrier og heter Lotta.

Damen som har fungert som forvert kan ikke lenger gjøre rede for hvor Lotta er. Jeg får ikke svar på telefoner etc.

Hvis noen vet noe om Lotta så vær så snill å kontakte meg.

Lotta er liten, veier ca 2 - 2,5 kg, hun er sort på ryggen og litt tanfarget og sølvfarget ellers.

Som eier av hunden er jeg bekymret for hva som har skjedd.

Som eier av hunden er da det lureste du kan gjøre å stille opp på døren og hente hunden.

Det vil gi flere svar og kan høyst sannsynlig gjøres på kortere tid enn de nærmere 14 dagene du har hatt denne meldingen liggende ute på diverse steder.

Hvorfor har ikke du eller noen du kjenner vært hos forverten for å sjekke/hente hunden ? :klo:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lotta bor ikke lenger på Skedsmokorset, forverten har flyttet til Kløfta, og det er en annen dame der som har hunden. Jeg ble bryskt avvist av samboeren da jeg var hos hun som har hatt Lotta i dag, men datteren hennes på 7-8 år sa at Lotta var hos en dame på Kløfta som heter Stine.

Hvis noen vet noe vær snill å kontakte meg på mail-adressen eller svar her på siden.

Jeg er fortvilet og vet ikke hvordan Lotta har det eller hva som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Lotta bor ikke lenger på Skedsmokorset, forverten har flyttet til Kløfta, og det er en annen dame der som har hunden. Jeg ble bryskt avvist av samboeren da jeg var hos hun som har hatt Lotta i dag, men datteren hennes på 7-8 år sa at Lotta var hos en dame på Kløfta som heter Stine.

Hvis noen vet noe vær snill å kontakte meg på mail-adressen eller svar her på siden.

Jeg er fortvilet og vet ikke hvordan Lotta har det eller hva som har skjedd.

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke ringer politiet heller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg dømme etter det som kommer fram i denne tråden er det på tide å kontakte politiet. Hadde min hund "forsvunnet" på denne måten så kan jeg love deg at det hadde blitt spetakkel!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...