Gå til innhold

Kjøpe ny seng


Topplue

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny seng, men har ikke funnet noen jeg liker enda. har sett på IKEA, Bohus, Jysk og Living. Noen som har tips til hvor jeg kan lete etter en ikke altfor dys seng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk mye penger på seng, det er det eneste rådet jeg kan gi deg.

Har alltid hatt sånn billig seng fra jysk osv. Men så ble jeg så plaget med musklene i ryggen og nakken, så vi måtte kjøpe oss en ny seng. Kjøpte en fra jensen som kostet nesten 30 000 på tilbud, dyrt ja, men det er uten overdrivelse det beste kjøpet vi har gjort noen sinne. Søvn er så viktig.

Lykke til :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok å svi av 30 000 på en madrass, men man skal faktisk ha penger til det uansett.

Lettere om TS hadde skrevet om det var seng(estamme) eller madrass det var snakk om og hvilken pris som er makspris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok å svi av 30 000 på en madrass, men man skal faktisk ha penger til det uansett.

Lettere om TS hadde skrevet om det var seng(estamme) eller madrass det var snakk om og hvilken pris som er makspris.

Jeg sa jo ikke at ts måtte bruke 30 000 på en seng, bare prøvde og poengtere viktigheten av en god kvalitets seng. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager dårlig formulert spørsmål. Jeg mener sengeramme.

Har brukt en liten formue på fantastiske madrasser :) Og ønsker å "oppgradere" hele soverommet. Jeg liker veldig godt den koselige og romantiske stilen, litt chabby chic aktig, men de eneste sengene jeg har funnet i butikkene er veldig moderne med harde linjer. Tenkte derfor å spørre her inne om noen tilfeldigvis visste om butikker som selger senger som ikke er så moderne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...