Gå til innhold

slett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pust dypt, gi slipp og gå videre. Han er ikke verdt tiden eller tankene dine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si jeg er flink til å kutte tråden. Men noen ganger er det som stigespillet, man er nesen ferdig med spillet, helt til man lander på "du faller tilbake til start".

Og det er kjempe festlig.....*ironi*

Skrevet

ja og ikke forelsk deg i noen som ikke vil ha deg, som tydeligvis er blitt min ekspertise. jeg kryper ikke etter dem, men det kommer aldri etter meg :tristbla:

Skrevet

Viktig reminder!

Og kjenner igjen både meg selv og andre jeg kjenner. Jeg er også sånn at hvis jeg får nogenlunde klartekst om at han ikke vil ha meg, da mister jeg interessen og det er lett å gå videre. Men hvis det blir vage unnskyldninger, usikkerhet og dobbelkommunikasjon, da er det jo ikke måte på hvor ivrig man kan bli, selv om man kanskje eeegentlig ikke er så interessert i selve personen. Eller menn som virker litt ineressert den ene dagen og totalt uinteressert den neste...

For meg var det utrolig spennende og klargjørende å lese boka til Sidsel Gran "hekta på et håp om kjærlighet" Om hun boka handler om her.

Skrevet (endret)

For meg var det utrolig spennende og klargjørende å lese boka til Sidsel Gran "hekta på et håp om kjærlighet" Om hun boka handler om her.

Oi, det der hørtes slitsomt ut... å være 'hektet' på noen på den måten.

Endret av regia
Skrevet

Oi, det der hørtes slitsomt ut... å være 'hektet' på noen på den måten.

Ja, den boka var faktisk slitsom å lese, men også veldig spennende. Selv om jeg ble litt "herregud dame, skjerp deg!!" samtidig kunne jeg kjenne igjen meg selv og venners opphenghet i noen som lar en dingle. (selv om verken jeg eller noen jeg kjenner har sittet så i saksa som hun i boken).

Skrevet

Ja, jeg er helt enig.

Hvis noen eksplisitt sier "Jeg er dessverre ikke interessert i deg på den måten" så er det ikke så vanskelig å gå videre, uansett hvor nå enn 'fantastisk' denne personen er.

Noe annet er som du sier den usikkerheten, der man får høre en ting men handlinger viser noe annet. Er det sistnevnte jeg tenker på.

ah! Jeg kunne ikke vært mer enig! Jeg er av den første typen der, gir alltid skikkelig beskjed. Mest fordi jeg ikke orker uønsket oppmerksomhet, syns guttene jeg dater kan være like fair tilbake :sukk: men veldig få som er det. Hater disse mennene som sier de er inetessert, men hører man noe fra dem utenom at de vil ha noe? NEI. Har endelig innsett etter to mnd med samme fyr at han tilhører den siste kategorien. Denne jenta skal i hvertfall slutte å ta kontakt!

Skrevet

hehe, ja morsmom tråd! Har både hatt gutter som ikke kunne gi slipp på meg selvom jeg sa at jeg bare vil ha vennskap og gutter som jeg ikke kunne gi slipp på fordi jeg var hodestupt forelsket! Nå har det seg at jeg har en eks som jeg snakker med av og til, jeg vil ikke ha han tilbake men klarer nesten ikke å gi 100% slipp på han heller dessverre. Løper til nesten hver gang han sier kom! Men det har seg sånn at han er den samme mot meg men jeg har lært meg å kontrolere følelsene mine MYE bedre enn det jeg klarte før. Tror det kommer med alderen. :)

Skrevet

Tror vi har rotet oss borti samme mann.. bare at jeg har latt meg lurei nesten ti år.....

Føler med dere! Har vært borte i samme situasjon selv, dog bare i et år.

Er helt forferdelig hvor slitsomt det er, og hvor mye energi det stjeler.

Situasjonen er dog litt annerledes da han er relativt ung og har et alvorlig rusproblem.

Syns dermed det er vanskelig å være "hard" mot han ettersom jeg vet at han føler seg misslykket, og ettersom jeg føler at han "trenger" meg for å opprettholde et nogenlunde normalt liv...

Håper dere begge finner løsningen deres snart. Dere fortjener så utrolig mye bedre.

Skrevet

Føler med dere! Har vært borte i samme situasjon selv, dog bare i et år.

Er helt forferdelig hvor slitsomt det er, og hvor mye energi det stjeler.

Situasjonen er dog litt annerledes da han er relativt ung og har et alvorlig rusproblem.

Syns dermed det er vanskelig å være "hard" mot han ettersom jeg vet at han føler seg misslykket, og ettersom jeg føler at han "trenger" meg for å opprettholde et nogenlunde normalt liv...

Håper dere begge finner løsningen deres snart. Dere fortjener så utrolig mye bedre.

Han kontakter meg annenhver dag. Nå har det gått to dager, og da jeg spurte (det passet seg naturlig i samtalen) hvorfor han ikke svarte på meldingene mine så sa han at han ble så overveldet av de. Jeg skrev bare at han var søt, og en klem. Er det bare meg eller bruker han dårlige unnskyldninger?

På veggen ser jeg at det er mange (pene) jenter som kommenterer statusene hans. Jeg gir opp; jeg liker ikke konkurranse, og jeg kan ikke stille opp mot 'spennende' jenter med store pupper og whatnot.

I'm out.

Skrevet

^

Hilsen en annen AnonymBruker.

Skrevet

Han kontakter meg annenhver dag. Nå har det gått to dager, og da jeg spurte (det passet seg naturlig i samtalen) hvorfor han ikke svarte på meldingene mine så sa han at han ble så overveldet av de. Jeg skrev bare at han var søt, og en klem. Er det bare meg eller bruker han dårlige unnskyldninger?

På veggen ser jeg at det er mange (pene) jenter som kommenterer statusene hans. Jeg gir opp; jeg liker ikke konkurranse, og jeg kan ikke stille opp mot 'spennende' jenter med store pupper og whatnot.

I'm out.

Syns han bruker utrolig dårlige unnskyldninger. Slik jeg oppfatter slike gutter, så klarer de alltid på sett og vis å legge skylden på oss jenter. Vi maser for mye, skriver feil ting, legger for mye i "forholdet" etc. Uansett om de selv har gjort noe galt eller sagt noe feil, så klarer de å vri seg unna ettersom de vet at vi (desverre) kommer løpende etter. De fremstiller seg selv som bedre enn hva de faktisk er og gjør et eller annet som får oss til å føle oss spesielle som feks å fortelle en hemmeliget eller være ydmyke og sjarmerende fra tid til annen, helst når man er alene med de, også klarer de på magisk vis å få oss jenter til å føle at vi ikke er bra nok, at det er oss det er noe galt med oss og at vi aldri kommer til å finne oss noen andre eller noe bedre.

De er rett og slett oppmerksomhetssyke og liker følelsen av at de alltid har en jente der. Hadde det vært motsatt tilfelle og det var din vegg det var snakk om ville han antakelig har sendt deg en melding eller ringt deg så fort han så det. Bare for å markere seg og sørge for at du ikke kommer deg videre.

Dropp han, du fortjener så utrolig mye bedre! Det finnes helt klart en gutt der ute som kan behandle deg slik du fortjener!

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Hehe. Hørtes kjent ut ja, var borti en sånn når jeg var 18-20. Han holdt meg på gress, men tror aldri han hadde planer om noe mer. Før noen år senere, når det var for sent. Det er jo typisk sånne da.

Har ikke skjedd meg siden, men nå blir jeg heller ikke så lett håpløst forelsket (dessverre, det har sine fordeler det også!) så en sånn fyr klarer ikke å holde interessen min oppe spesielt lenge. Er allergisk mot vinglete folk, så jeg snur like fort på hælen når jeg møter dem som når jeg møter noen som åpenbart ikke er interessert.

Skrevet

Syns han bruker utrolig dårlige unnskyldninger. Slik jeg oppfatter slike gutter, så klarer de alltid på sett og vis å legge skylden på oss jenter. Vi maser for mye, skriver feil ting, legger for mye i "forholdet" etc. Uansett om de selv har gjort noe galt eller sagt noe feil, så klarer de å vri seg unna ettersom de vet at vi (desverre) kommer løpende etter. De fremstiller seg selv som bedre enn hva de faktisk er og gjør et eller annet som får oss til å føle oss spesielle som feks å fortelle en hemmeliget eller være ydmyke og sjarmerende fra tid til annen, helst når man er alene med de, også klarer de på magisk vis å få oss jenter til å føle at vi ikke er bra nok, at det er oss det er noe galt med oss og at vi aldri kommer til å finne oss noen andre eller noe bedre.

De er rett og slett oppmerksomhetssyke og liker følelsen av at de alltid har en jente der. Hadde det vært motsatt tilfelle og det var din vegg det var snakk om ville han antakelig har sendt deg en melding eller ringt deg så fort han så det. Bare for å markere seg og sørge for at du ikke kommer deg videre.

Dropp han, du fortjener så utrolig mye bedre! Det finnes helt klart en gutt der ute som kan behandle deg slik du fortjener!

Det var det jeg også tenkte. Han får oppmerksomhet av meg og vet hvor han har meg. Jeg tenker å gjøre akkurat det han gjør; ikke svare på SMS, kontakte han sporadisk, så bare ikke gi lyd fra meg på et par dager, og så videre.

Han går fra å ta kontakt sjeldent til å plutselig si at han har savnet meg, snakker masse med meg og så videre...så er det stille igjen. Jeg skjønner at folk kan være opptatte, men m.t.p alle de jentene som han virker å snakke med, en av de en kjempefin modell som skrev på FB-veggen hans som viser at de har visst snakket en del sammen.... jeg kan ikke stille opp mot det. Aldri brydd meg før om 'modelldamer' og alt det der og har aldri sammenlignet meg med de heller, før nå, og det pga han. Nei, det her blir for dumt. At jeg skal trekke meg ned sånn og føle meg som stygg og alt det der pga en gutt. Venninnene mine sier at jeg overanalyserer og er destruktiv siden jeg bare vil backe helt ut nå, men ærlig talt så synes jeg det virker ganske smart å gjøre det, for jeg vil ikke la følelsene mine utvikle seg enda mere, da blir det enda lengre ved ned å falle.

Tror jeg logger av FB en stund fremover, så slipper jeg å vite hva han gjør og hvem han prater med. :sukk:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...