Gå til innhold

slett

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

slettet

Endret av soffapute
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samma båt... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Uff, know the feeling.. :(

Skrevet

Jeg tror jeg driver med dette selv for tida...

Skrevet

Det er egentlig veldig merkelig.

Hvorfor skulle man ville ha noen som ikke vil ha en?

Da mener jeg at det ikke finnes noen tvil om at den andre ikke vil ha deg.

Altså at det er uttalt.

Etter det kunne jeg aldri ha tenkt meg dette individet.

Derimot kan jeg lett forstå at det kan bli mye usikkerhet rundt det om den andre vil ha en eller ikke. Fordi mange er utspekulerte og/eller eksepsjonelt usikre selv. Og da blir det fort mye vanskeligere.

• Liker 4
Skrevet

Det er egentlig veldig merkelig.

Hvorfor skulle man ville ha noen som ikke vil ha en?

Da mener jeg at det ikke finnes noen tvil om at den andre ikke vil ha deg.

Altså at det er uttalt.

Etter det kunne jeg aldri ha tenkt meg dette individet.

Derimot kan jeg lett forstå at det kan bli mye usikkerhet rundt det om den andre vil ha en eller ikke. Fordi mange er utspekulerte og/eller eksepsjonelt usikre selv. Og da blir det fort mye vanskeligere.

Ja, jeg er helt enig.

Hvis noen eksplisitt sier "Jeg er dessverre ikke interessert i deg på den måten" så er det ikke så vanskelig å gå videre, uansett hvor nå enn 'fantastisk' denne personen er.

Noe annet er som du sier den usikkerheten, der man får høre en ting men handlinger viser noe annet. Er det sistnevnte jeg tenker på.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sliter også. La meg fortelle litt.

Vi har flørtet, flørtet utrolig MASSE gjennom flere års tid. Gått på dater, ligget sammen, delt hemmeligheter, snakket om fremtid, snakket om kanskje en dag få barn. Men aldri vært sammen, for det er han ikke klar for. Plutselig opphører kontakten. Plutselig er han iskald mot meg, plutselig kan det gå uker mellom hver gang vi ses eller snakkes. Og jeg sitter igjen og lurer, jeg vil vite, jeg spør ham, "er du foreslket i meg, har du følelser for meg, er du interessert?" Null svar tilbake. Jeg sitter og hr det vondt, savner, lengter.. Nå er vi inne i en sånn periode igjen, hører ingenting, ser ingenting til ham, han er ute med venner, koser seg, jobber, sitter hjemme og slapper av, ser filmer osv, men ringer ikke meg, sender ikke meg sms, savner ikke meg.

Så om en måned igjen eller to, så kommer han igjen, og savner meg, vil kose, leke, ha en liksomkjæreste, så avbryter han det igjen.

JEG ER EN IDIOT SOM BITER PÅ HVER GANG, JEG ER EN IDIOT FOR Å ELSKE HAM.

Men denne gangen er det annerledes, selv jeg har fått nok, selv jeg. Det er ingen vei tilbake til meg lenger, jeg har endelig latt ham gå. Farvell.

• Liker 5
Skrevet

Men denne gangen er det annerledes, selv jeg har fått nok, selv jeg. Det er ingen vei tilbake til meg lenger, jeg har endelig latt ham gå. Farvell.

Hold den tanken.

• Liker 3
Skrevet

Noe annet er som du sier den usikkerheten, der man får høre en ting men handlinger viser noe annet. Er det sistnevnte jeg tenker på.

Ja, det burde egentlig være skuddpremie på slike folk!

Skrevet

Hold den tanken.

Dette har pågått i .. Hold deg fast, 7 år. Selv jeg må våkne opp, selv jeg må innse at han elsker ikke meg, selv jeg må kunne innse at han ikke vet hva han selv vil, og urettferdig nok prøver han ut mennesker rundt seg for å finne ut av det.

Skrevet

Dette har pågått i .. Hold deg fast, 7 år. Selv jeg må våkne opp, selv jeg må innse at han elsker ikke meg, selv jeg må kunne innse at han ikke vet hva han selv vil, og urettferdig nok prøver han ut mennesker rundt seg for å finne ut av det.

Ja, tiden går fort.

Og da er det jo dumt når det bare blir bortkastet tid og krefter.

Er du smart så avslutter du nå slik du har bestemt deg selv for.

Skrevet

Bahh, har en tendens til å gjøre dette jeg også. Og som flere skriver, hvorfor skal jeg ville ha en som tydeligvis ikke vil ha meg? :nei:

Skrevet

Bahh, har en tendens til å gjøre dette jeg også. Og som flere skriver, hvorfor skal jeg ville ha en som tydeligvis ikke vil ha meg? :nei:

Ikke kast bort tiden din!

Skrevet

Min erfaring er at man veldig ofte vil ha det man ikke kan få!! Iallfall er det slik med meg ofte, jo mer motstand, jo mer interessert blir jeg. Sykt, men sant! :(

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at man veldig ofte vil ha det man ikke kan få!! Iallfall er det slik med meg ofte, jo mer motstand, jo mer interessert blir jeg. Sykt, men sant! :(

En av de virkelig store feilene med menneske-psyket, ja.

Gjest SemperFi
Skrevet

Må si jeg er flink til å kutte tråden. Men noen ganger er det som stigespillet, man er nesen ferdig med spillet, helt til man lander på "du faller tilbake til start".

• Liker 2
Skrevet

Tror vi har rotet oss borti samme mann.. bare at jeg har latt meg lurei nesten ti år.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...