AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Hei! I det siste har jeg vært veldig trist. Kanskje hele uka. Tingen er at jeg ikke vet hvorfor. Føler selv at jeg har det bra for tiden, finner på ting sammen med andre hele tiden, og akkurat fått noe på gang med en fyr. Jeg tror jeg har vært litt stresset og sånn, men jeg vet ikke. Har sovet lite, så tok en sovepille i går kveld og sov helt til klokken 11. Jeg føler kanskje at det skjer noe hele tiden, og jeg begynner å ha det vanskelig for å følge opp med alt. På skolen ligger jeg litt etter pga en influensa i en uke. Ble ferdig med penicillinkuren på mandag. Hva kan jeg gjøre for å føle meg gladere? Jeg liker ikke å være trist. Bør også nevne at jeg holder på å flytte midt oppi alt. (visste ikke hvilket emne jeg skulle legge denne i)
Becka Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Stress kan absolutt føre til tristhet. For mye stress over tid kan til og med føre til depresjon. Så man skal ta vare på seg selv og senke tempoet om det føles for mye. Så prøv å ro ned, og ikke tenk at du må få med deg absolutt alt. Prøv å nyt førjulstiden og det spennende som skjer med denne fyren. Vær forsiktig med sovepillene og prøv heller andre soveteknikker først. Tren! Gjør gøye ting, se en god komedie, favoritt serien, les en spennende bok, gjør avslappende ting, bruk litt tid på deg! Å være trst uten grunn er ikke noe artig. Hva er poenget med det liksom? Er ikke lett, men ofte er tristheten for en underbesvisst grunn. Men som sagt, så trenger ikke den grunnen være annet enn stress. Stress er en ond ting!
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #3 Skrevet 12. desember 2011 Stress kan absolutt føre til tristhet. For mye stress over tid kan til og med føre til depresjon. Så man skal ta vare på seg selv og senke tempoet om det føles for mye. Så prøv å ro ned, og ikke tenk at du må få med deg absolutt alt. Prøv å nyt førjulstiden og det spennende som skjer med denne fyren. Vær forsiktig med sovepillene og prøv heller andre soveteknikker først. Tren! Gjør gøye ting, se en god komedie, favoritt serien, les en spennende bok, gjør avslappende ting, bruk litt tid på deg! Å være trst uten grunn er ikke noe artig. Hva er poenget med det liksom? Er ikke lett, men ofte er tristheten for en underbesvisst grunn. Men som sagt, så trenger ikke den grunnen være annet enn stress. Stress er en ond ting! Takk! Skal prøve det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå