Kada Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Jeg skal feire "minijulaften" sammen med kjæresten min om en ukes tid, og tenkte da å imponere litt med et deilig måltid. Jeg ser for meg kalkunfilet med tilbehør, MEN jeg er ikke så flink med sauser.. Er det noen som har oppskrift til en god saus som passer til kalkun? Alle oppskrifter og tips mottas med stor takk!
PoisonIwy Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Fløtesaus er jo veldig godt til kalkun?
Gjest Survival Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Jeg liker fløtesaus med portvin til kalkun. Prøv å søk på nettet, sitter dessverre ikke med oppskrift for hånden. Eventuelt fløtesaus med hvitvin.
Gjest navnelapp Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Langt nede i dette innlegget finn du ei oppskrift på ein bjørnebærsaus. Den kan godt serverast til kalkun! Sursøt og deilig.
Kada Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2011 Takk for svar! Skal sjekke opp tipsene, og ellers prøv å google meg fram til en god saus som passer til kalkun..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå