Gå til innhold

Intimservietter.

Fremhevede innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Pleier å bruke enten asan intimservietter eller det andre merket jeg ikke husker navnet på. :fnise: Men de er jo så dyre! :o

Noen som veit hvilke andre servietter som er gode å bruke og som ikke koster flesk?

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Tror nesten det vil være billigere å kjøpe en flaske med intimsåpe og bruke vann + såpe på et papir å vaske seg nedentil. Bruker selv asan intimservietter.

Vet at de har billige i sverige, men det blir vel kanskje litt stress å reise til Sverige og hamstre intimservietter.

Skrevet

Jeg bruker Libresse sine, men pleier å kjøpe med en fem-seks pakker om vi drar til Sverige, for der har de dobbelt så store til samme pris som de små i Norge.

Foretrekker dem over Asan.

Skrevet

Asan og Libresse, få de dere til å føle dere ORDENTLIG "freshe"(haha), liksom? Jeg testet noen fra ACO(apotek), og den var skikkelig fet i konsistensen, så etterpå føltes det som om jeg hadde smurt inn underlivet med olje...

Skrevet

Jeg har kutta ut intimservietter da jeg fikk sopp, så jeg anbefaler å kutte det helt ut og heller bare skylle med vann og litt intimsåpe..

Skrevet

Siden du vil ha flere svar: vaskeklut og vann fungerer utmerket.

Til nøds har jeg brukt babyservietter, og Dr. Greve intimservietter. Synes begge deler har fungert fint, og babyvariantene er nok gjerne billigst (og man får kjøpt større pakker).

Men jeg kunne aldri tenke meg å bruke det til daglig, og da i alle fall ikke uten å skylle med rent vann etterpå. Og skal jeg først skylle med vann kan jeg jo like gjerne bare vaske meg med det vannet og unngå våtservietter helt.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Okay. tror såpa varer lengre enn intimserviettene så jeg får kjøpe en flaske selvom det er dyrt. :fnise:

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Jeg bruker vaskeservietter fra Unik. De er billige, svanemerket og anbefalt av naaf. De står i hyllen for babyprodukter :jepp:

Skrevet

Men du kan bare kjøpe vanlige babywipes :) Du får jo store pakker på Europris og sånn :)

Gjest badeand1
Skrevet

Jeg bruker vaskeservietter fra Unik. De er billige, svanemerket og anbefalt av naaf. De står i hyllen for babyprodukter :jepp:

=D da sjekker jeg ut det.

Skrevet

Asan og Libresse, få de dere til å føle dere ORDENTLIG "freshe"(haha), liksom? Jeg testet noen fra ACO(apotek), og den var skikkelig fet i konsistensen, så etterpå føltes det som om jeg hadde smurt inn underlivet med olje...

Haha, æsj XD

For å legge til litt flere svar på flere poster; jeg vasker meg med vann rent vann, men om jeg skal noe sted har jeg som regel Libresse-versjonen i veska, i tilfelle jeg føler meg litt icky eller blir svett. Føler jeg blir ren uten masse tilleggstoffer som den oljete du prøvde ihvertfall. :P

Skrevet

Sverger til babyservietter, de kan brukes til alt! Eneste negative er at ofte er pakkene store, så jeg har som regel en liten pakke Dermica intimservietter i veska. Prøvde Asan intimservietter, men synes det var en smule merkelig med lukt på de. Våtservietter blir for min del brukt om jeg vet jeg kommer til å ha sex, og jeg synes ikke det er så kult med fersk parfymelukt der nede da. Ellers er de behagelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...