Gå til innhold

Piercing i navlen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det gjorde litt vondt, men har kanskje noe med at jeg har veldig lav smerteterskel. I gjengjeld så gjorde det bare vondt når han stakk nålen gjennom, og ikke i det hele tatt etterpå. Fikk betennelse selv, da byttet jeg bare tilbake til ringen og renstet med saltvannsløsning, og har ikke hatt problemer i ettertid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så vondt som alle skal ha det til. Var redd for å ta hull i øreflippen, har også tatt øverst i øret. Det var verre å ta øverst i øret i forhold til magen, det sier litt.

Det klyper og stikker i noen sekunder. Gjør en del vondt, så er det over når hun har stukket hullet. Ville ikke grudd meg til det jeg.

Rens den ofte og med saltvann eller pyricept. Det får du informasjon om når du tar den. Det går så bra.

Lykke til! Kjempefornøyd med min.

Skrevet

noen som har erfaring med stygge arr? er vell det som hindrer meg ifra og ta piercing..

Skrevet

Jeg tok det da jeg var 17, og det gjorde ikke vondt. Så lenge man er flink til å rense med rene hender, ikke vri for mye. så gror det bedre og du vil få et bra resultat. :jepp:

Gjest Solstråla88
Skrevet

noen som har erfaring med stygge arr? er vell det som hindrer meg ifra og ta piercing..

Jeg tok da jeg var 16, 2 mnder etterpå fikk jeg en så kraftig infeksjon, som resulterte i sykehusinnleggelse, arret er kjempe stykt, men en fin oppvekker på og ikke gjøre noe sånt igjenn.

Skrevet

Ja, jeg! Jeg ville jo ha så mange piercinger som mulig da jeg var yngre.. Er flere år siden jeg tok ut alle piercingene, men de syntes fortsatt godt. De i ansiktet syns selvom jeg har sminke, man ser at jeg har hatt ett hull der før. Og det ser fortsatt ut som jeg har hull i navlen!Men til spørsmålet ditt, det gjør ikke vondt i det hele tatt! Kjenner ett lite stikk, men er ikke noe man kan kalle smerte.

Trudde ikke det var så "inn" lenger med piercinger jeg! Føler det er litt 90's!

Skrevet

Jeg tok piercing i navlen i februar, og kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har vært så redd før noen gang. Men til og med jeg, som har den verste nålskrekken i verden, overlevde, og jeg synes faktisk ikke det var sånn kjempevondt heller! :)

Hvordan du skal rense den og behandle den skal pierceren informere deg om. Jeg fikk faktisk med meg et skriv hjem igjen hvor det sto hva jeg skulle bruke og hvordan jeg skulle gjøre det!

Lykke til! ;)

Skrevet

To tråder om samme tema er flettet.

Phaedra,mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...