Gå til innhold

Snylte på de fattige?

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Tenk deg følgende:

En venn av deg har hentet en sånn matpose som en kan få i jula hos frelsesarmeen.

Vennen din har ikke dårlig råd, men gjør det for å spare penger. At en annen som vil trenge matposen bedre ikke får, bryr h*n seg ikke om.

Hva synes dere, er det en helt OK ting å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke ok..., æsj så ekkel han er....

Skrevet

BLOD-HARRY!!! :kvalm:

Første gang jeg har brukt spy-smiley'en.....

Skrevet

Hvios dette er noe han gjør ofte ville jeg ha tipset Frelsesarmeen. Deler de ut til alle som kommer, da? trodde men måtte "bevise" at man hadde dårlig råd på et vis, jeg.

Skrevet

Fy flate, en slik en får ikke mye respekt fra meg! Usselt!! :kjempesinna:

Skrevet

Jeg kjenner en som snakket seg til en gratis skopuss på Karl Johan fra en uteligger.... :kvalm: han lovte å ta med seg 3 kamprater neste dag, noe han ikke gjorde....dette er den mest gjerrige mannen jeg noen sinne har møtt... :x

Skrevet
Jeg kjenner en som snakket seg til en gratis skopuss på Karl Johan fra en uteligger.... :kvalm: han lovte å ta med seg 3 kamprater neste dag' date=' noe han ikke gjorde....[/quote']

Ærlig talt. Håper du sa hva du mente om slikt!

Skrevet

En venn av deg har hentet en sånn matpose som en kan få i jula hos frelsesarmeen.

Vennen din har ikke dårlig råd, men gjør det for å spare penger. At en annen som vil trenge matposen bedre ikke får, bryr h*n seg ikke om.

Hva synes dere, er det en helt OK ting å gjøre?

NEI slikt gjør man ikke! :evil:

Skrevet

Selvfølgelig fordømmer vi dette. Skulle likt å se en registert bruker stå frem og si at dette selvfølgelig var helt ok... :roll:

Jennifer

Gjest GreenSky
Skrevet

Godt at dere sier dette. H*n syntes nemlig at jeg var den teite da jeg ga h*n en leksjon i etikk/moral. :wink:

Skrevet
Godt at dere sier dette. H*n syntes nemlig at jeg var den teite da jeg ga h*n en leksjon i etikk/moral. :wink:

Godt det finnes slike "teitinger" som deg da.... Du gjorde akkurat det rette!!

Skrevet
Selvfølgelig fordømmer vi dette. Skulle likt å se en registert bruker stå frem og si at dette selvfølgelig var helt ok... :roll:  

Jennifer

dette er selfølgelig helt ok

Skrevet

Jeg synes det var usmakelig og ville aldri hatt samvittighet til å gjøre det.

Jeg tar ikke penger av kaffekoppen til tiggerne som sitter og sover på Karl Johan, heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...