Gjest GreenSky Skrevet 17. desember 2003 #1 Skrevet 17. desember 2003 Tenk deg følgende: En venn av deg har hentet en sånn matpose som en kan få i jula hos frelsesarmeen. Vennen din har ikke dårlig råd, men gjør det for å spare penger. At en annen som vil trenge matposen bedre ikke får, bryr h*n seg ikke om. Hva synes dere, er det en helt OK ting å gjøre?
Gjest care Skrevet 17. desember 2003 #3 Skrevet 17. desember 2003 Nei det er ikke ok..., æsj så ekkel han er....
chimp Skrevet 17. desember 2003 #4 Skrevet 17. desember 2003 BLOD-HARRY!!! Første gang jeg har brukt spy-smiley'en.....
Gjest Poirot Skrevet 17. desember 2003 #6 Skrevet 17. desember 2003 Hvios dette er noe han gjør ofte ville jeg ha tipset Frelsesarmeen. Deler de ut til alle som kommer, da? trodde men måtte "bevise" at man hadde dårlig råd på et vis, jeg.
Fru Fomle Skrevet 17. desember 2003 #7 Skrevet 17. desember 2003 Fy flate, en slik en får ikke mye respekt fra meg! Usselt!!
Gjest care Skrevet 17. desember 2003 #9 Skrevet 17. desember 2003 Jeg kjenner en som snakket seg til en gratis skopuss på Karl Johan fra en uteligger.... han lovte å ta med seg 3 kamprater neste dag, noe han ikke gjorde....dette er den mest gjerrige mannen jeg noen sinne har møtt... :x
Gjest Poirot Skrevet 17. desember 2003 #10 Skrevet 17. desember 2003 Jeg kjenner en som snakket seg til en gratis skopuss på Karl Johan fra en uteligger.... han lovte å ta med seg 3 kamprater neste dag' date=' noe han ikke gjorde....[/quote'] Ærlig talt. Håper du sa hva du mente om slikt!
Kreps Skrevet 17. desember 2003 #11 Skrevet 17. desember 2003 En venn av deg har hentet en sånn matpose som en kan få i jula hos frelsesarmeen. Vennen din har ikke dårlig råd, men gjør det for å spare penger. At en annen som vil trenge matposen bedre ikke får, bryr h*n seg ikke om. Hva synes dere, er det en helt OK ting å gjøre? NEI slikt gjør man ikke! :evil:
Malou Skrevet 17. desember 2003 #13 Skrevet 17. desember 2003 Selvfølgelig fordømmer vi dette. Skulle likt å se en registert bruker stå frem og si at dette selvfølgelig var helt ok... Jennifer
Gjest GreenSky Skrevet 17. desember 2003 #14 Skrevet 17. desember 2003 Godt at dere sier dette. H*n syntes nemlig at jeg var den teite da jeg ga h*n en leksjon i etikk/moral.
Gjest Chriselia Skrevet 17. desember 2003 #15 Skrevet 17. desember 2003 NEI! Sånn gjør man bare ikke :x
Gundel Gaukeley Skrevet 17. desember 2003 #16 Skrevet 17. desember 2003 Godt at dere sier dette. H*n syntes nemlig at jeg var den teite da jeg ga h*n en leksjon i etikk/moral. Godt det finnes slike "teitinger" som deg da.... Du gjorde akkurat det rette!!
Donnie Darko Skrevet 17. desember 2003 #17 Skrevet 17. desember 2003 Selvfølgelig fordømmer vi dette. Skulle likt å se en registert bruker stå frem og si at dette selvfølgelig var helt ok... Jennifer dette er selfølgelig helt ok
Tusenfryd Skrevet 17. desember 2003 #18 Skrevet 17. desember 2003 Jeg synes det var usmakelig og ville aldri hatt samvittighet til å gjøre det. Jeg tar ikke penger av kaffekoppen til tiggerne som sitter og sover på Karl Johan, heller.
Malou Skrevet 17. desember 2003 #19 Skrevet 17. desember 2003 dette er selfølgelig helt ok Takker! Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå