Gå til innhold

Når damer player/forfører menn til sengs...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gjordt det selv flere ganger,særlig etter jeg ble nysingel og var rimelig desperat...he he . Men lurer på om jeg er litt spesiell som gjør det, side jeg er kvinne. Alltså det hender jeg forfører/player menn til sengs, og det er JEG som er den mest aktive. Og på en måte har kontrollen. Menn ser ut til å bli lettere sjokkert med det første- men deretter HELT MED på leken og ser ut til å LIKE DET bra godt. At jeg som kvinne er så aktiv,flørtende og " so needy " på dem : )

Hvor mange menn tror du opplever dette in real life ?

Er jeg litt unormal som kvinne, siden jeg gjør sånt ? For meg føles det helt naturlig å vise lyst på en mann, selv om han er fremmend for meg. Jeg har ingen sperre for å vise han det. Mangler jeg normale sperrer ??? Hvordan tror du menn egentlig oppfatter meg og tenker om meg i ettertid ? Lurer på om jeg er den ENESTE dama som gjør sånt, eller om det ikke er så uvanlig ? De menn jeg har utsatt for dette...har aldri glemt meg...de digget opplevelsen av å bli forført av en needy kvinne, og de kommer tilbake for mer. Noen nærmest tiggende etter mer slik oppmerksomhet fra meg...de glemmer meg tydeligvis ALDRI ! De elsket den oppmerksomheten fra meg og følte seg " spesielle " og ble vell smigret...

Hvor OFTE/ VANLIG tror dere menn opplever dette ? At det er DAMA som player mannen til sengs ??? Og ikke omvendt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig at damer sjekker opp menn og, nei, du er ikke unormal. På det punktet ihvertfall. ;)

• Liker 4
Skrevet

Ettersom det du beskrev, så ville jeg ikke tro det skjedde dem så ofte. :P

Det er like normalt for en kvinne som en mann å forføre. Du er nok ikke den eneste damen som gjjør slikt! Hvis jeg var en mann, hadde jeg tenkt at du var en kvinne som visste hva du ville ha, og du stopper ikke før du har fått det. :fnise:

Skrevet

Ettersom det du beskrev, så ville jeg ikke tro det skjedde dem så ofte. :P

Det er like normalt for en kvinne som en mann å forføre. Du er nok ikke den eneste damen som gjjør slikt! Hvis jeg var en mann, hadde jeg tenkt at du var en kvinne som visste hva du ville ha, og du stopper ikke før du har fått det. :fnise:

Riktig...he he Jeg er vant til å få det jeg vil ha : ) Litt motstand gjør ingenting,spill gjerne litt kostbar - MEN jeg får vijen min til slutt...he he

Skrevet

Har skjedd opptil flere ganger. Er jo bare snakk om at jenter har innsett at for å sikre seg det de vil ha, må de ta initiativ selv.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg tenker mannfolka sikkert er sjeleglad de slipper å jobber for sex'en, men bare får det servert.

Skrevet

Jeg tenker mannfolka sikkert er sjeleglad de slipper å jobber for sex'en, men bare får det servert.

Men mennene blir utrolig smigret, når dama jobber for sexen. De DIGGER det.Har hendt at enkelte menn har tigget etter mer oppmerksomhet fra meg, selv over 2 år etterpå...klarer de ikke å glemme meg.....noen blir helt vill. Ja t.o.m FORELSKET i meg. Forde jeg får dem til å føle seg som en skikkelig MANN, spesiell og deilig. Selvfølgelig elsker også menn å bli forført. Men jeg tror det er uhyre skjelden de får oppleve det.Ut fra reaksjoner jeg får fra dem i ettertid.Dersom dette var så vanlig. Ville de ikke blitt så betatt,smigret og forelsket i meg.

Men da har ofte jeg fått det jeg ville og min interesse er redusert ...mens de tigge om mer slik behandling. ja t.o.m flere år etterpå....

Gjest happy_me
Skrevet

Flere kvinner er sånn som deg, womenwomen :)

Skrevet

Geesh - når ble det noe spesielt at kvinner kan også uttrykke klart og gå etter det de vil ha? Synes det er bare rett og rimelig.

Men synes ikke at det å virke som om man er "so needy" er riktig beskrivelse. Det spillet som spilles i forføring er da mye mer intrikat enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...