Gjest oppadage Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Hei. Jeg levde på lavkarbo i 2 mnd for å gå ned litt i vekt. Dette fungerte veldig bra helt til jeg dro på ferie.. Da kom karbo inntaket, sukkeret, alkoholen osv.. Nå en mnd senere har magen min det ikke så bra.. Nå slipper jeg mye illeluktende prumper hele tiden pga jeg ikke lever på lavkarbo. Så er det egentlig som alle skal ha det til??? Alle mener å leve på lavkarbo i lengden ikke er spesielt sunt.. Men hvorfor føler jeg meg 10 ganger bedre i kropp og sinn når jeg har kutta ut pasta, ris, poteter, brød osv som gjør mangen oppblåst (har Candida sopp i tillegg. Kan det virke som) hvis det skal være så forbaska dumt å spise fettende mat, masse grønnasker osv.. Er virkelig lavkarbo så dumt? Det er iallefall de 2 beste mnd av mitt liv. (magen min sitt liv)
Sugerøret Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 du kan reagere på melkeprodukter eller gluten. OG derfor ha mye luft Jeg levde på lavkarbo i 5mnd og magen min ble normal igjen. Før hadde jeg enorme mengder med luft og mye smerter. På lavkarbo forsvant smerter,luft og varierendes avføring. Jeg gjør hva som føles rett for meg,om det er lavkarbo,ja så lever jeg på lavkarbo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå