Gjest klara ku Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Hva gjør en egentlig når en er langt eldre enn det en egentlig er? Jeg er bare 35 år men føler meg langt eldre, har veldig mye livserfaring på de årene der, merker jeg er annerledes enn mange på min alder, jeg synes derfor det er mye kjedelige lite reflekterte mennesker rundt meg, gir meg ingenting. Vil så gjerne finne likesinnede,hvor? Andre som tenker slikt eller er jeg alene der og???
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Vi er flere gamle i et ungt skinn ja. Jeg har ikke venner og sliter sosialt fordi jeg opplever som deg, at folk er tomme høns som ikke tenker selv. I mange tilfeller. Jeg skulle gitt mye for å være litt tom høns selv, så jeg kunne passe inn et sted. Men jeg er som jeg er. Og det er vel vanskelig å like meg da antar jeg. Dessuten, folk har nok med sitt. Det ikke interessert i å reflektere over noe som helst, de trives med å kakle, drikke og bruke penger. De har sine etablerte vennekretser og det er ikke plass til nye. De er ikke interessert i nye venner.
Kassiopeia Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Vi er flere gamle i et ungt skinn ja. Jeg har ikke venner og sliter sosialt fordi jeg opplever som deg, at folk er tomme høns som ikke tenker selv. I mange tilfeller. Jeg skulle gitt mye for å være litt tom høns selv, så jeg kunne passe inn et sted. Men jeg er som jeg er. Og det er vel vanskelig å like meg da antar jeg. Dessuten, folk har nok med sitt. Det ikke interessert i å reflektere over noe som helst, de trives med å kakle, drikke og bruke penger. De har sine etablerte vennekretser og det er ikke plass til nye. De er ikke interessert i nye venner. Signerer denne.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Vi er flere gamle i et ungt skinn ja. Jeg har ikke venner og sliter sosialt fordi jeg opplever som deg, at folk er tomme høns som ikke tenker selv. I mange tilfeller. Jeg skulle gitt mye for å være litt tom høns selv, så jeg kunne passe inn et sted. Men jeg er som jeg er. Og det er vel vanskelig å like meg da antar jeg. Dessuten, folk har nok med sitt. Det ikke interessert i å reflektere over noe som helst, de trives med å kakle, drikke og bruke penger. De har sine etablerte vennekretser og det er ikke plass til nye. De er ikke interessert i nye venner. Jeg har aldri slitt sosialt, er der jeg velger selv hvem jeg gidder å bruke tid på- det er ikke meningen å være kjipo her, men det er så FÅ mennesker som interesserer meg, jeg merker at det blir kjedsomt i lengden, at jeg liksom trekkes til noe ennå høyere, enn der jeg er på en måte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå