Orchideae Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #21 Skrevet 13. desember 2011 Er røyker, og henger meg på! Har ikke klart det tidligere, men nå har jeg bygd opp motivasjonen og prøver! Bra bra bra!
Jill Skrevet 19. desember 2011 #22 Skrevet 19. desember 2011 Oioioi, er tom for snus nå! Det betyr at det er tid for å slutte. Men jeg tror nok jeg må gå til innkjøp av onico senere i dag.
Orchideae Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #23 Skrevet 19. desember 2011 Ja, det får du gjøre. Skal ærlig innrømme at jeg har hatt noen sprekker. Men ikke helt ille sprekker da. 2-3 snus en dag eller to.
Gjest NerdMedSverd Skrevet 19. desember 2011 #24 Skrevet 19. desember 2011 Samme her, gått overraskende bra. Klarte meg helt til lørdag uten, tok et par stykker på fylla.
Jill Skrevet 8. januar 2012 #25 Skrevet 8. januar 2012 Hvordan går det nå da? Jeg har hatt noen sprekker, da det er såå vanskelig å ikke bomme med venninner som også snuser når jeg treffer de. Men synes jeg har vært ganske flink da. Har snuset onico, men har tatt den siste nå i kveld, så skal prøve meg uten i morgen.
Gjest miaw Skrevet 22. januar 2012 #27 Skrevet 22. januar 2012 Åh, jeg vil også slutte. Men nå tror jeg rett og slett jeg ikke har motivasjon til det. Da jeg slutta å røyke begynte jeg med snus, som jeg syntes var mye bedre..
Jill Skrevet 22. januar 2012 #28 Skrevet 22. januar 2012 Joda du klarer det om du vil! Jeg har nå vært helt uten i 2 uker og 1 dag Suget etter snus/mat/godis har nå begynt å dabbe av, men om det blir for tungt tar jeg en tyggis
NoWorries Skrevet 22. januar 2012 #29 Skrevet 22. januar 2012 4 uker + 1 dag uten snus! Kan innrømme at jeg tok et par sist helg når jeg var ute, men ser fortsatt på det som om jeg har sluttet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå