Gå til innhold

Skal slutte å snuse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er røyker, og henger meg på! Har ikke klart det tidligere, men nå har jeg bygd opp motivasjonen og prøver!:)

Bra bra bra! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioioi, er tom for snus nå! Det betyr at det er tid for å slutte. Men jeg tror nok jeg må gå til innkjøp av onico senere i dag. :sjenert:

Skrevet

Ja, det får du gjøre. Skal ærlig innrømme at jeg har hatt noen sprekker. Men ikke helt ille sprekker da. 2-3 snus en dag eller to. :)

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Samme her, gått overraskende bra. Klarte meg helt til lørdag uten, tok et par stykker på fylla.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det nå da? Jeg har hatt noen sprekker, da det er såå vanskelig å ikke bomme med venninner som også snuser når jeg treffer de. Men synes jeg har vært ganske flink da. Har snuset onico, men har tatt den siste nå i kveld, så skal prøve meg uten i morgen. :)

Skrevet

Vært uten snus siden tirsdag :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Åh, jeg vil også slutte. Men nå tror jeg rett og slett jeg ikke har motivasjon til det. Da jeg slutta å røyke begynte jeg med snus, som jeg syntes var mye bedre.. :P

Skrevet

Joda du klarer det om du vil! Jeg har nå vært helt uten i 2 uker og 1 dag :tommelsmil: Suget etter snus/mat/godis har nå begynt å dabbe av, men om det blir for tungt tar jeg en tyggis :)

Skrevet

4 uker + 1 dag uten snus! Kan innrømme at jeg tok et par sist helg når jeg var ute, men ser fortsatt på det som om jeg har sluttet. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...