Gå til innhold

Jul i Blåfjell er helt ræva.


Bernardette

Anbefalte innlegg

Jul i Blåfjell er sannsynligvis den mest idiotiske julekalenderserien som noen sinne har blitt sendt på TV.

Helt ræva, rett og slett. Gørr kjedelig og meningsløst.

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Dreamdrops

Du vet at Jul i Blåfjell er beregnet for barn?

Jeg derimot synes det er kjempe koselig. Gir meg barndomsminner :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du er nok litt eldre enn målgruppa... :fnise:

Eg var 12 år då dei sende den første gongen, då synest eg ikkje den var så verst. Men etter det eg har skjønt er den veldig populær for dei som er yngre. Og så er den jo koseleg då, det er hovudpoenget for min del.

Dessutan skal ein tv-serie som får ungar til å gå med skjerf og ullgensar frivilleg, absolutt ha creds for det! :tommelsmil:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med bernadette, og det er ikke ofte det skjer. :sjenert:

Jeg hater Blåfjell og det uunngåelige kjøpepresset som følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jul i blåfjell er helt konge, produsentene er blitt styrtrike på grunn av svake småbarnsforeldre med dype lommebøker. Er jo så kos!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er koselig. Liker best rulleteksten, da - Lys i Desember får meg i en helt syk julestemning :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg minnes, jeg minnes. Syntes det var kjempe koselig første gang jeg så det for mange år siden. :) Syntes Linus i Svingen som gikk et eller annet år var skikkelig stemning. Nure var så nydelig :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåfjell er kjempekoselig! Min treåring er ikke superengasjert, han ser litt én dag og ikke neste dag. Til og med pappa på 60 år synes Blåfjell er koselig, og flere av venninnene mine.

Hvis du ikke liker Blåfjell trenger du jo ikke se på, tv-en din har forhåpentligvis en av-knapp? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt vill etter blåfjell da den først kom ut (jeg gikk vel i 4 klasse) Husker vi pleide å leke det hele tiden og jeg var så heldig å fikk være Turte :rodmer:

Jul i blåfjell er en koslig serie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter både jeg og jenta mi på 2,5 å ser Blåfjell, hun elsker det!

Jeg er glad så lenge det ikke er voksne på speed (som på Julemorgen i fjor).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns den er veldig koselig jeg,og jeg er laaaangt over målgruppen.Har ikke sett på det i år,for de har jo sendt den noen ganger nå.

Barnas superjul derimot var helt forferdelig.Null julestemning der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi inne på diskusjonen om hvilke julekalendere som er bra og ikke.. igjen.. Og da kommer jeg med min mening også ;)

Hva er meningen med en julekalender? Jo, skape koselig julestemning! Jul i Blåfjell, Amalies Jul, Jul i skomakergata og faktisk Vazelina Hjulkalender og The Julkalender er eksempler på julekalendre som gjør nettopp det.

Nissene på låven, Nissene over skog og hei, Barnas superjul og den ene jeg ikke husker navnet på, er eksempler på julekalendre som IKKE gjør jobben sin. Veldig dårlige kalendre, synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...