AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Kna jeg putte den i stekepanna fra fryst tilstand? hvor lenge må den steke da evt?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Legg den i en tett plastpose og legg den i iskaldt vann. Da tiner den kjapt.
Hipster Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Jeg bruker å steke dem selv om de er frossen, har den bare på svak varme først for å liksom tine den, så skrur jeg opp varmen etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 Jeg bruker å steke dem selv om de er frossen, har den bare på svak varme først for å liksom tine den, så skrur jeg opp varmen etterhvert. Fy fader, da blir det tørt og vondt! 1
tøydokka Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 Det pleier gå greit det. Ta pittelitt vann i stekepannen, og sett lokk på i begynnelsen til den er gjennomtint. Da blir den dampkokt og tiner den jevnere og blir ikke svidd. På slutten kan du skru opp temperaturen litt, hive i litt smør(om man har) ell. melange/olje for å få den gyllen utenpå.
Hipster Skrevet 11. desember 2011 #8 Skrevet 11. desember 2011 Fy fader, da blir det tørt og vondt! Uhm, nei? min blir aldri tørr og vond i alle fall, men okei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå