AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Hei! Har gått på mercilon 28 i et par mnd. Er i tredje uke på et brett nå og skal ha mensen på torsdag. Men kan jeg fremskynde det sånn at jeg får det nå i stedet for til helgen? Og så bare begynne på nytt brett etter maks 7 dager? (Kan jo begynne etter 5 dager f.eks.). Men vil det være sikkert med tanke på sex til helgen? Håper noen vet
meca Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Hei! Har gått på mercilon 28 i et par mnd. Er i tredje uke på et brett nå og skal ha mensen på torsdag. Men kan jeg fremskynde det sånn at jeg får det nå i stedet for til helgen? Og så bare begynne på nytt brett etter maks 7 dager? (Kan jo begynne etter 5 dager f.eks.). Men vil det være sikkert med tanke på sex til helgen? Håper noen vet Du er ikke sikker med tanke på sex med mindre du har gått minst 21 dager i strekk før du tar den pillefrie uken. Det er ikke heller et alternativ å prøve å utsette mensen fremfor å fremskynde den, da? Da går du bare videre på neste brett
Auri Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Nei, det vil ikke være sikkert. Hvorfor ikke bare hoppe over mensen? Begynne rett på neste brett?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Kan jo hoppe over, men har hørt at man kan få en del småblødninger underveis og at det kan være litt farlig å hoppe over?...
Auri Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Ikke farlig i det hele tatt... Jeg hopper alltid over, har kanskje mensen hver fjerde måned, ingen småblødninger, og legen sa det var helt greit. For all del, småblødninger er individuelt, men for de fleste skal det gå helt fint.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 Ikke farlig i det hele tatt... Jeg hopper alltid over, har kanskje mensen hver fjerde måned, ingen småblødninger, og legen sa det var helt greit. For all del, småblødninger er individuelt, men for de fleste skal det gå helt fint. Ok, takk. da kan jeg gjøre det i allefall denne gangen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå