Gå til innhold

Skremmene men desverre ikke uvanlig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Link til nyheter på tv2

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/pleierne-avsloert-paa-lydbaand-sterkt-pleietrengende-marit-skjelt-ut-paa-det-groveste-3657988.html#.TuP5AThcxlc.facebook

Har vert ute for lignende og vesentlig verre ting selv gjentatte ganger.

Da jeg gikk privat viste det seg at jeg hadde skader som ga enorme smerter som jeg burde fått hjelp med for mange år siden. Mens offentlige leger, fysioterapauter og spesialister trodde ikke på meg.

Er kanksje flere som burde gjort lydopptak som bevis når de opplever slike ting, slik at en blir trodd på og kan få gjort noe med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo noe slikt har jeg opplevd flere ganger :trist:

Fortvilende når en sitter hos legen med sinnsyke smerter og ikke blir trodd på.

En stoler jo på at legen er den som vet best, kan mest og kan hjelpe. Når en da møter likegyldighet, umennskelighet og total mangel på interesse av å lindre smerter føler en seg rimelig hjelpesløs.

Er legen i tillegg nedlatende, kjeftende og ser på deg som en.... mindreverdig person, blir det ikke akkurat bedre.

Ikke rart en får både angst og depresjon når en opplever slik uforstand.

I mitt tilfelle viste det seg at smertene var fra en nevrologisk skade når jeg omsider fikk noen undersøkelser.

En nerve lå i klem/skadet, det ga brennende, nummenhet og grusomme smerter i halve kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...