AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Iløpet av de 2 siste dagene har jeg oppdaget flere kuler på ca 1 cm i diameter i bakhodet. De er litt ømme og de er harde så det kjennest ut som brusk nesten.. Er gravid så har ikke følt meg noe syk annet enn de gravide symptomene. Noen der ute som kan ha peiling på hva det er?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Jeg har tre sånnne i hodebunnen.. Jeg var hos hudlegen og det var bare fettkul (eller no sånt noe), Helt ufarlig iallefall.. Jeg ønsker å fjerne de, så hudlegen har sendte henvisning til kirugis avd (?) får og få fjerne de. Hudlegen sa at ventetiden fort kunne ta minst 1 år, da det ikke er noe som prioriteres.. men jeg kan jo selvfølgelig ikke si at dine kuler er det samme, det må en lege svare på 1
Mamma1 Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Jeg har hatt mine to så lenge jeg kan huske.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Kan hende det er hovne lymfeknuter ja, eller fettkjertler.. Har en kul/knute på halsen også som kommer når jeg blir syk.. Men nå er jeg ikke syk som jeg vet om da .. Tengt å ta turen innom å høre bare sånn at en vet hva det er.. noe farlig tror jeg iallefall at det ikke er.. bare så snålt at de poppet frem iløpet av ett par dager..har ca fire kuler nå i bakhodet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå