AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Jeg har hatt brun uflod i over en uke uke nå Det lukter pyton og smitter av på bukser, så må bruke bind hele tiden. Noen som vet hva dette er? Det er ikke utflod i forbindelse med mensen, og ikke sopp, for har tatt kur mot det. Har ikke hatt sex på 4 måneder, så er nok ikke noe sex-relatert heller.
Mr.Omg Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Du sier ikke noe om du går på p-piller eller ikke, men siden det lukter pyton så høres ut som om du har en infeksjon av noe slag. Syns du skal ta deg en tur til lege/gynekolog
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Jeg går på p-piller ja. Har aldri vært hos gynekolog, og vil helst unngå det en stund til Er det noe jeg kan prøve først?
Capricorn Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Jeg går på p-piller ja. Har aldri vært hos gynekolog, og vil helst unngå det en stund til Er det noe jeg kan prøve først? Du trenger ikke gynekolog. Det holder med vanlig lege. De tar samme prøver som gynekologen gjør. Forresten så er ikke gynekologen "farligere" enn vanlig lege vel?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Jeg mente egentlig at jeg ikke vil at noen skal sjekke meg nedentil før jeg har prøvd ulike ting først Reiser hjem på ferie i morgen og blir i en måned, så får uansett ikke dratt til legen min før i midten av januar.
Capricorn Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 Jeg mente egentlig at jeg ikke vil at noen skal sjekke meg nedentil før jeg har prøvd ulike ting først Reiser hjem på ferie i morgen og blir i en måned, så får uansett ikke dratt til legen min før i midten av januar. Mener du at du aldri har tatt underlivsundersøkelse? Dette bør gjøres en gang i året.
Capricorn Skrevet 11. desember 2011 #8 Skrevet 11. desember 2011 Jeg har ikke fylt 25 enda Eh.... Neivel? Hva har det med saken å gjøre?
CoffeeCup Skrevet 11. desember 2011 #9 Skrevet 11. desember 2011 Jeg har ikke fylt 25 enda Det har vel ingenting å si? Jeg har gått til gynekolog en gang i året siden jeg ble seksuelt aktiv i 17-års alderen. Tror det egentlig er ganske vanlig.
Capricorn Skrevet 11. desember 2011 #10 Skrevet 11. desember 2011 Det har vel ingenting å si? Jeg har gått til gynekolog en gang i året siden jeg ble seksuelt aktiv i 17-års alderen. Tror det egentlig er ganske vanlig. Jeg også. Trodde heller ikke man fikk p-piller hvis man ikke tok den undersøkelsen.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #11 Skrevet 11. desember 2011 Jeg går på p-piller mot mensensmerter, ikke som prevenasjonsmiddel. Har hatt sex to ganger i mitt liv, så er ikke så mye å sjekke foreløpig.
Capricorn Skrevet 11. desember 2011 #12 Skrevet 11. desember 2011 Jeg går på p-piller mot mensensmerter, ikke som prevenasjonsmiddel. Har hatt sex to ganger i mitt liv, så er ikke så mye å sjekke foreløpig. Har legen sagt at du ikke trenger den undersøkelsen?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #13 Skrevet 11. desember 2011 Det er 8 år siden jeg fikk p-piller og ingen av mine leger har nevnt undersøkelse. Fyller 25 år snart, så har fått brev om at jeg snart må undersøkes da.
Capricorn Skrevet 11. desember 2011 #14 Skrevet 11. desember 2011 Det er 8 år siden jeg fikk p-piller og ingen av mine leger har nevnt undersøkelse. Fyller 25 år snart, så har fått brev om at jeg snart må undersøkes da. Det er uansett god grunn til å ta den nå. Brun utflod over tid er ikke normalt og du går på p-piller pga av menssmerter. Noe som også tyder på at noe ikke er som det skal. Hva som er galt kan bare en lege svare på......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå