Gjest hjelpes Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Har et utrolig rart spørsmål! Men når jeg har drukket en kaffekopp blir jeg skikkelig rastløs og det føles nesten ut som om jeg har angst og jeg begynner å svette skikkelig også. Det får også fart på fordøyelsen Er det vanlig? er det noen av dere som føler det samme? Tåler jeg ikke kaffe eller?
Gjest Anne Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Det er koffeinet i kaffien som gjør at du får hjertebank og kan føle deg rastløs. Kan lese mer om det her http://no.wikipedia.org/wiki/Koffein
Kala Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 All koffeinholdig drikke kan gi disse "symptomene", i tillegg kan det være at du faktisk har angst og at koffeinet blir en trigger for angsten.
Gjest hjelpes Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Takk for link, ble klokere av å lese Har ingen problemer med å drikke andre ting med koffein i, så det er vel kaffe jeg reagerer på Jeg har faktisk litt angst fra før av, hadde ingen anelse om at koffein kunne bli en trigger for angsten :o Må vel finne meg noe annet å drikke! Takk for svar
dobby Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 Eg reagerer også litt slik på kaffi, og eg trur ikkje det er unormalt. Det er forskjell frå person til person kor godt ein tåler koffein, og vi er nok blant dei som ikkje tåler det så godt. Så her går det i te i staden!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå