Gå til innhold

"A dangerous method" ....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, da her jeg sett "A dangerous method", som omhandler Jung og Freud. Keira Kneightly spiller

den kvinnelige hovedrollen. Jeg ble rett og slett flau over scenene der hun spiller psykisk syk. Er det virkelgi det beste hun klarer? Christ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sett den, men har tenkt å se den. Ikke overraskende om Kiera... Syns hun er litt overrated som skuespiller.

Men hvordan var filmen sånn ellers? Hva handler den egentlig om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keira Knightley er en forferdelig dårlig skuespiller etter mitt skjønn, nesten like dårlig som Orlando Bloom. Så enhver film hvor hun spiller en substansiell rolle vil jeg automatisk skygge unna. Som en britisk kamerat av meg utbrøt indignert da vi kom ut av kinosalen etter å ha sett en av filmene hennes: "It really is all just pouting with that girl, isn't it!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keira Knightley er en forferdelig dårlig skuespiller etter mitt skjønn, nesten like dårlig som Orlando Bloom. Så enhver film hvor hun spiller en substansiell rolle vil jeg automatisk skygge unna. Som en britisk kamerat av meg utbrøt indignert da vi kom ut av kinosalen etter å ha sett en av filmene hennes: "It really is all just pouting with that girl, isn't it!"

For du er kul, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så dårlig i minst en av Piratesfilmene at jeg blir flau av å se på :sjenert: Har ikke sett A Dangerous Method, men har ingen problemer med å tro på at hun ikke er særlig overbevisende. Men hun er pen, da :-P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er så dårlig i minst en av Piratesfilmene at jeg blir flau av å se på :sjenert: Har ikke sett A Dangerous Method, men har ingen problemer med å tro på at hun ikke er særlig overbevisende. Men hun er pen, da :-P

Hjelper ikke! :) Finnes like pene kvinnelige skuespillere som faktisk kan spille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

"It really is all just pouting with that girl, isn't it!"

Det har hun til felles med Miley Cyrus som skuespiller - hver gang de skal uttrykke mer avanserte følelser senker de øyenbrynene ned i et trist uttrykk og spisser leppene. Christ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så filmen for et par dager siden og må si at jeg satt med en flau smak i munnen under de scenene du nevner. Jeg syns ikke det var en helt troverdig fremstilling av en psykisk syk, mer overspilling. Jeg syns også hun er overrated som skuespiller men allikevel tildeles hun den ene rollen etter den andre. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...