superninja Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Hei! Har ingen mat (er student) og er sulten.. Så da tenkte jeg at jeg kunne bake noe. Det jeg har er: - Mjøl - Gjær - 0,5 liter melk - smør - egg - olje har flere ting i skuffen, så hvis det mangler noe som er vanlig å ha, bare spør, kanskje jeg har det! Må være noe godt, boller eller rundstykke? Brød? Har egentlig ikke pålegg heller, så er vel fucked der også. Satser på noen her har noen legendariske tips!
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #2 Skrevet 11. desember 2011 Men, du vet at det er søndagsåpent i mange butikker nå før jul?
Gjest Tekola Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Du kan jo prøve ut kjøleskapskalkulatoren? Har du Fra boller til burritos? Mener å huske at det står en del enkle oppskrifter der.
Brunhilde Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Du kan bake rundstykker eller brød og spise med smør og stekt/kokt egg, evt eggerøre hvis du liker det.
superninja Skrevet 11. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2011 Har nok ingen kokebøker, og jeg fikk ikke den kjøleskapskalkulatoren til å fungere Det var veldig smart å bruke egg som pålegg! skulle ønske jeg hadde kanel, da kunne jeg vel laget kanelboller? Noen som har oppskrift på rundstykker eller boller? trenger ikke være stor oppskrift.. jeg er bare en person, men kan godt være litt siden jeg først skal bake.
Gjest Tekola Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 Horn(som du kan droppe fyllet i) Fastelavensboller (som du heller ikke trenger å fylle) Ellers er det bare å google, altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå