AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #1 Skrevet 11. desember 2011 Hei. Jeg er mann på 32 år, og har aldri vært kåt! Jeg har heller ikke hatt sex pga jeg aldri har følt trang til dette. Det plager meg at alle vennene mine etc, stusser og ikke skjønner hvorfor jeg ikke får meg kjæreste... men jeg har ikke denne trangen. Jeg har aldri hatt "morgenbrød", og får smerte ved selvlagd utløsning.... Noen andre som har det slik?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #3 Skrevet 11. desember 2011 Har du en sykdom? høres ikke normalt ut...
Gabbs Skrevet 11. desember 2011 #4 Skrevet 11. desember 2011 Det er vel ca 1:100 som ikke har noe som helst behov for sex. Kalles Aseksualitet http://no.wikipedia.org/wiki/Aseksualitet http://no.wikipedia.org/wiki/Aseksualitet#cite_note-cnn-7 1
Gjest Vena Cava Skrevet 11. desember 2011 #5 Skrevet 11. desember 2011 Høres ut som en velsignelse Kan høres ut som drømmemannen for deg, MorAase? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2011 #6 Skrevet 12. desember 2011 Må nesten si jeg misunner deg litt. For meg er problemet stikk motsatt. Jeg er nå 40 år og har kun hatt tre korte forhold i hele mitt liv. Det lengste av dem varte i ca ett år, og det var for syv år siden det var slutt. Det er syv år siden sist jeg hadde sex. Ikke dessto mindre er jeg fortsatt like kåt. Opptil flere ganger om dagen skyller det over meg, og jeg klarer nesten ikke konse eller tenke normalt på noe annet før jeg har gjort noe med det (ronket). Tror ikke jeg overdriver om jeg tipper jeg tilbringer et gjennomsnitt på to-tre timer hver dag som slave av den lille snoppen mellom beina mine. Det er ikke engang særlig godt lenger - bare kjedelig. Forferdelig frustrerende å ha en slik libido og så ingen jeg kan bruke den på, og heller ikke utsikter til at jeg vil få det. Kan vel legge til at jeg ikke akkurat har verdens største utstyr der nede heller. Litt under det som regnes for "normalt", hvilket ikke akkurat inspirerer til å fly ut på byen for å sjekke opp "hvemsomhelst". Er ikke særlig lysten på å oppleve den dama som plutselig flirer rått og sier "tror du du skal ta meg med den der?!!" Har etterhvert begynt å vurdere om jeg skal forsøke å ta knekken på den libidoen min selv. Har lest meg til at te med lakrisrotekstrakt visstnok skal være skikkelig ødeleggende for testosteronet, og dermed libidoen, så i øyeblikket spekulerer jeg på om jeg skal ta og bestille noe slikt fra helsekostforretning bare for å sette meg i samme situasjon som deg...
AnitaB Skrevet 12. desember 2011 #7 Skrevet 12. desember 2011 Må nesten si jeg misunner deg litt. For meg er problemet stikk motsatt. Jeg er nå 40 år og har kun hatt tre korte forhold i hele mitt liv. Det lengste av dem varte i ca ett år, og det var for syv år siden det var slutt. Det er syv år siden sist jeg hadde sex. Ikke dessto mindre er jeg fortsatt like kåt. Opptil flere ganger om dagen skyller det over meg, og jeg klarer nesten ikke konse eller tenke normalt på noe annet før jeg har gjort noe med det (ronket). Tror ikke jeg overdriver om jeg tipper jeg tilbringer et gjennomsnitt på to-tre timer hver dag som slave av den lille snoppen mellom beina mine. Det er ikke engang særlig godt lenger - bare kjedelig. Forferdelig frustrerende å ha en slik libido og så ingen jeg kan bruke den på, og heller ikke utsikter til at jeg vil få det. Kan vel legge til at jeg ikke akkurat har verdens største utstyr der nede heller. Litt under det som regnes for "normalt", hvilket ikke akkurat inspirerer til å fly ut på byen for å sjekke opp "hvemsomhelst". Er ikke særlig lysten på å oppleve den dama som plutselig flirer rått og sier "tror du du skal ta meg med den der?!!" Har etterhvert begynt å vurdere om jeg skal forsøke å ta knekken på den libidoen min selv. Har lest meg til at te med lakrisrotekstrakt visstnok skal være skikkelig ødeleggende for testosteronet, og dermed libidoen, så i øyeblikket spekulerer jeg på om jeg skal ta og bestille noe slikt fra helsekostforretning bare for å sette meg i samme situasjon som deg... Vær så snill og snakk med noen om dette her, min venn. Start med legen din og han/hun vil kunne sende deg videre. Dette er ikke slik det skal være. Jeg lover deg at om du kan bare få tatt steget nå og ta tak i situasjonen din så vil du om et par år se tilbake på denne tiden med all verdens takknemlighet for at du tok mot til deg og snudde på livet ditt. Lykke til. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå