Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #1 Del Skrevet 17. desember 2003 Er det noen som vet hvor lenge butikkene i Drammen sentrum har åpent i kveld? Og er det noen som vet om et solarium i Drammen sentrum som har oppe til minst kl 20? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #2 Del Skrevet 17. desember 2003 *dytter opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 17. desember 2003 #3 Del Skrevet 17. desember 2003 Kiwi på Strømsø har åpent til kl 23.00 på hverdager pg kl. 21 på lørdager. Samme med Kiwi ved CC-senteret. Tror Rema 1000 er oppe til kl. 22.00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 18. desember 2003 #4 Del Skrevet 18. desember 2003 Sten & Strøm Magasinet er ihvertfall oppe til kl 21 for tida, for jeg var der i går og da spurte jeg. Jeg var også i den gavebutikken Christine i en av gågatene og der har de åpent til kl 20 nå de siste dagene før jul, der er det oppe til kl 17 (?) til vanlig. Men jeg aner ikke om dette gjelder alle butikkene i sentrum eller om demme butikken var et særtilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise79 Skrevet 18. desember 2003 #5 Del Skrevet 18. desember 2003 Solariet på gulskogen senteret er oppe til kl 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå