Gå til innhold

Statoil julebord


Serviett

Anbefalte innlegg

Var veldig usikker på plasseringen av denne tråden, men har et lite spørsmål: Har de som jobber offshore for Statoil julebord her på land? Har prøvd å google, men finner ingen svar. Og typen min som jobber der som lærling har heller ikke hørt noe om det, så da har de vel ikke det? Noe som virker litt rart, etter som de er et så stort selskap, som er veldig opptatt av at de ansatte skal trives.

Kanskje fordi det blir praksis vanskelig med tanke på at alle bor ulike steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg jo ikke helt sikker, men kan jo svare likevel, så du har noe å gå etter siden ingen andre svarer.

Faren min har jobbet offshore for statoil i flere år nå, og har aldri hørt noe om julebord. Kan jo være at det kanskje er fordi min far ikke er så interessert i å være mer hjemmefra enn nødvendig (jobben er utenfor bergen, og han bor i en annen landsdel) siden det allerede er mer enn bare litt kurs utenom det vanlige shiftet og mye døgn på hotell osv. Men jeg vet at han deltar i litt forskjellig på fylkesnivå, er med i en reiseklubb for statoilansatte osv. Mn har mer inntrykk av at dette bare er noe som semi-arrangeres av arbeidsplassen, altså at en selv må melde seg inn, og betale for ting selv osv.

Vet han et på en årlig samling rett før jul hvor det blir servert en litt høytidelig middag osv. Men tror ikke det er noe julebord hvor familie er bedt, tror også at det er et kurs eller et møte som er hovedgrunnen. Men dette kan være i forbindelse med at faren min er tilitsvalgt, trenger ikke å ha noe med hans shift å gjøre.

Men kjæresten din kan vel selv spørre sjefen sin eller evnt. Høre om det er fylkeslag der dere bor? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...