Gå til innhold

Når er man luremus?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg følte meg som en luremus her om dagen.

Var ute med en fyr og hadde fått litt å drikke. Etterpå dro vi ti meg der vi lagde oss noe å spise, begge var sultne på nattmat. Så ble det slik at han sov over siden det ble så sent. Vi begynte å kline og jeg merket at han ville noe mer. Da sa jeg det rett ut til at han jeg ikke ville være noe luremus og at det ikke ble noe mer enn kyssing uansett. Han lo og sa det var helt greit. Så vi lå bare å kyssa og klinte helle natten og hadde det kjempekoselig :) Jeg synes det er deilig å bare bli tent av en jeg er interessert i og behøver ikke å gå lenger sånn med det første :)

i mine øyne var du IKKE luremus, du sa klart i fra hvordan spillet skulle forgå, ga ingen falske forhåpninger og du sa i fra før han fikk for store forhåpninger. at han sikkert håpet på noe mer siden du lot han bli med hjem kan så være, men du sa ( i følge deg hvertfall) fra tidlig og på en fin måte.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste mannfolk forventer faktisk noe mer når et kvinnfolk kliner med en.

Tro det eller ei! :kari:

Og jeg forstår godt at du ikke gidder å forklare det ettersom du ikke har noen gode argumenter :smoke: hehe

Goder argumenter? :skratte:

Kjære vene du har enda ikke svart på spørsmålet mitt. Hva er mer?

Forventer man sex bare fordi ei jente kliner med en, så er det en selv som har et problem(eller kanskje han bare er idiot eller blåst?). Et telefonnummer kan man jo selfølgelig spørre om.

Ja, du møter deg sjøl i døra så det synger. Og røyking kan føre til lungekreft......hahaha

• Liker 2
Skrevet

Goder argumenter? :skratte:

Kjære vene du har enda ikke svart på spørsmålet mitt. Hva er mer?

Det kommer mye an på settingen.

Men hvis du møter en ukjent fyr i fylla ute på byen; så betyr "mer" i praksis sex (ONS). Som regel.

Og da syns du fortsatt at det er like genialt å kline med denne fyren?

Forventer man sex bare fordi ei jente kliner med en, så er det en selv som har et problem(eller kanskje han bare er idiot eller blåst?). Et telefonnummer kan man jo selfølgelig spørre om.

Kvinnfolk er naive. Helt utrolig egentlig.

Ja, du møter deg sjøl i døra så det synger. Og røyking kan føre til lungekreft......hahaha

Ja, tror du virkelig at jeg er så dum at jeg røyker? :smoke:

Skrevet (endret)
Det kommer mye an på settingen.

Men hvis du møter en ukjent fyr i fylla ute på byen; så betyr "mer" i praksis sex (ONS). Som regel.

Og da syns du fortsatt at det er like genialt å kline med denne fyren?

Betyr ikke det i praksis så lenge det ikke gjøre det for jenta nei.

Like genialt? Hadde jeg av en eller annen fått det for meg at plutselig ville kline med en fyr så ja...

Kvinnfolk er naive. Helt utrolig egentlig.

Ikke noe mer enn mannfolket som forventer sex :briller:

Mannfolk er i så fall kravstore.

Blir et mannfolk sur fordi det ikke får noe mer enn litt klining er han i så tilfelle ikke verdt noe mer heller.

Ja, tror du virkelig at jeg er så dum at jeg røyker?

En smule besatt av en smiley ihvertfall.

Endret av Cordelia
Skrevet

Luremusa det er hun som ubevisst (ofte) oppfører seg som om hun er interessert i mannen. Det gir henne masse oppmerksomhet og hun blir påspandert osv, men det ender bare i skuffelse og indignasjon.

Skrevet

Luremusa det er hun som ubevisst (ofte) oppfører seg som om hun er interessert i mannen. Det gir henne masse oppmerksomhet og hun blir påspandert osv, men det ender bare i skuffelse og indignasjon.

Sånt noe kaller jeg snylting jeg.

Skrevet

Betyr ikke det i praksis så lenge det ikke gjøre det for jenta nei.

Like genialt? Hadde jeg av en eller annen fått det for meg at plutselig ville kline med en fyr så ja...

Ikke noe mer enn mannfolket som forventer sex :briller:

Mannfolk er i så fall kravstore.

Blir et mannfolk sur fordi det ikke får noe mer enn litt klining er han i så tilfelle ikke verdt noe mer heller.

Jaja, jeg kan bare anbefale deg å ikke gjøre det. Fordi at det ikke er så veldig smart.

Skrevet

Sånt noe kaller jeg snylting jeg.

Det er et bredere begrep, men jeg kan godt være enig i at "luremus" går under den paraplyen.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jaja, jeg kan bare anbefale deg å ikke gjøre det. Fordi at det ikke er så veldig smart.

Det er vel opp til meg å avgjøre, om det er smart eller ikke, om det i så fall skulle være tilfelle.

Endret av Cordelia
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...