Gå til innhold

Når er man luremus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke det beste å karakteriseres som, så jeg lurer på hvor grensen går fra når man er på flørting, og når man faktisk får slengt i trynet at man er luremus.

Jeg selv ønsker ikke ONS - men det betyr jo ikke at jeg ikke ønsker å holde mulighetene åpne for å kanskje treffe noen på byen? Og når flørten kanskje utvikler seg til klining for eks: når har man da gått så langt at den andre karen (objektivt sett) kan sies å ha inntrykk av at det skal "bli noe på han", og at man blir luremus ved å trekke seg vekk den kvelden?

Hele problemet kan kanskje være løst ved å heller be om tlf nummer osv - og spørre om å treffes en annen gang, under andre omstendigheter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grensen for å være eller se på noen som en luremus er individuell.

Skrevet

Tenker du har passert grensen om du tydlig er med på gamet, kliner, ler og smiler lurt når han flørter og spanderer drinker. Får så å stikke hjem til deg selv eller enda verre, stikke fra utestedet uten å si ifra.

Skrevet

Er ikke det når du sier til musa de: I kveld skal du få så det holder - og så får den (?) ingenting allikevel? Det er da vitterlig å lure musa?

• Liker 3
Skrevet

Klining er ikke spesielt smart. Da blir man som regel misforstått. Av naturlige årsaker.

Skrevet

Det er når du er på byen og får napp, tar med mannen hjem og havner på sofaen der du varmer han opp så det blir stiv kuling i buksa for så å trekke på skuldrene og sier nå må du gå hjem og hiver han ut.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Klining etc. på utested går ihvertfall ikke under under begrepet.

Syns hele begrepet er fjernt. Kjipt selfølgelig, men shit happens.

Selfølgelig hvis dama ligger i senga,og lokker, for så å hoppe ut og rope "gotcha", kan jeg skjønne man hadde blitt en smule irritert :fnise:

Flørting for å blir påspandert drinker tenker jeg jo mitt om, men gjør du det(edit;påspanderer) bare for å komme i buksa på personen fortjener man vel hverandre.

Endret av Cordelia
  • Liker 6
Skrevet

Når man tar steget fra dansing og prat til klining og direkte tafsing.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Når man tar steget fra dansing og prat til klining og direkte tafsing.

Wtf!

Det må da for søttern gå an å kline og uten å forvente at det skal lede til sex. Klining innebærer vel ofte og litt tafsing i tillegg.

Litt særnorsk fenomen virker det som.

Spør da vel.

"Vil du værra med meg hjæm i natt" :romeo:

:sengekos:

Endret av Cordelia
  • Liker 4
Skrevet

Wtf!

Det må da for søttern gå an å kline og uten å forvente at det skal lede til sex. Klining innebærer vel ofte og litt tafsing i tillegg.

Litt særnorsk fenomen virker det som.

Er du virkelig så blåst eller bare later du som? :klo:

Jeg håper for din del at det er det siste.

Man kliner altså IKKE med noen UTEN å mene det.

Bare en idiot gjør det. Noe det riktignok er mange av, men dog.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble kalt luremus da jeg var glad og brisen, av en bondetamp. Så det kommer nok litt ann på om du er på bygda eller byen også. Er fra byen selv og har aldri før eller etter opplevd å bli kalt luremus. Men jeg kliner ikke med mennesker jeg nettopp har møtt da..

Skrevet

Jeg mener man godt kan kline med noen uten at den andre bør forvente mer! Men tar man med seg vedkommende hjemme, eller blir med hjem, så begynner det å bli dårlig gjort! :kjefte:

Skrevet (endret)

Er du virkelig så blåst eller bare later du som? :klo:

Jeg håper for din del at det er det siste.

Man kliner altså IKKE med noen UTEN å mene det.

Bare en idiot gjør det. Noe det riktignok er mange av, men dog.

Er jeg blåst ? NEI

Er jeg idiot? Så langt der ifra.

Si meg er du helt på jordet? Har du i det hele tatt forstått hva jeg har forsøkt å få fram.

Nei Steinar det er definitivt ikke jeg som er blåst her.

En kan ikke forvente å bli med hjem selv om en kliner med noen. Og en kan fint kline med noen uten å mene det.

Et par ting du virkelig ikke har fått med deg.

Endret av Cordelia
  • Liker 4
Skrevet

Er jeg blåst ? NEI

Er jeg idiot? Så langt der ifra.

Si meg er du helt på jordet? Har du i det hele tatt forstått hva jeg har forsøkt å få fram.

Nei Steinar det er definitivt ikke jeg som er blåst her.

En kan ikke forvente å bli med hjem selv om en kliner med noen. Og en kan fint kline med noen uten å mene det.

Et par ting du virkelig ikke har fått med deg.

Kanskje du kan forklare meg hvorfor du innbiller deg at det er helt greit å kline med noen uten å mene det da?

• Liker 1
Skrevet

JEG mener at om du kliner med noen er det mer et tegn på at det kan bli aktuelt å bli bedre kjent og kansje du får et tlf nr i lpe av kvelden og løfter om en date.

om du kliner, taffser og klår, begynner og prate litt om at i natt skal vi to virkelig brenne lakener og vekke naboene, så er du på grensen til å leke luremus.

om du lar deg spandere på hele kvelden og later som du er innteresert, for så og plutselig begynne å rote med en nnen type eller forsvinne, da er du luremus.

i minne øyne er det ikke direkte at mann forventer og få sex uten og få det som gjør deg til luremus, det er mere at du bruker flørting osv for og få en gratis fyll/ tur på byen.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Kanskje du kan forklare meg hvorfor du innbiller deg at det er helt greit å kline med noen uten å mene det da?

Nei Steinar jeg gidder ikke forklare det. Du har faktisk ikke sagt hva du mener med å "mene det".

Og det er ikke noe jeg innbiller meg.

Endret av Cordelia
  • Liker 2
Skrevet

Jeg følte meg som en luremus her om dagen.

Var ute med en fyr og hadde fått litt å drikke. Etterpå dro vi ti meg der vi lagde oss noe å spise, begge var sultne på nattmat. Så ble det slik at han sov over siden det ble så sent. Vi begynte å kline og jeg merket at han ville noe mer. Da sa jeg det rett ut til at han jeg ikke ville være noe luremus og at det ikke ble noe mer enn kyssing uansett. Han lo og sa det var helt greit. Så vi lå bare å kyssa og klinte helle natten og hadde det kjempekoselig :) Jeg synes det er deilig å bare bli tent av en jeg er interessert i og behøver ikke å gå lenger sånn med det første :)

Skrevet

Nei Steinar jeg gidder ikke forklare det. Du har faktisk ikke sagt hva du mener med å "mene det".

Og det er ikke noe jeg innbiller meg.

De fleste mannfolk forventer faktisk noe mer når et kvinnfolk kliner med en.

Tro det eller ei! :kari:

Og jeg forstår godt at du ikke gidder å forklare det ettersom du ikke har noen gode argumenter :smoke: hehe

Skrevet

Det er ikke det beste å karakteriseres som, så jeg lurer på hvor grensen går fra når man er på flørting, og når man faktisk får slengt i trynet at man er luremus.

Grensen går mellom en skikkelig fyr og en som ikke er noe å samle på. En skikkelig fyr bruker ikke et slikt uttrykk om en dame han har noe som helst respekt for eller ønske om å ha et seriøst forhold til.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...