Gå til innhold

Årets innlegg på KG

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det nærmer seg sluten av året. Hva blir årets innlegg her på KG (for 2011 selvsagt) (slettede regnes ikke)?

Og hvor mange kategorier skal vi dele det inn i? Beste innlegg, morsomtse innlegg, innlegg etter forum (generelt, matforumet osv) rareste?

Vet ikke helt om dette er greit da, men.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vil nominere denne: http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=594329

Vet ikke helt hvilken kategori den havner i da. Den er jo tydeligvis morsom, provoserende, til ettertanke, egnet til å få folk til å se rødt, osv... :fnise:

Edit: Oi, innlegg, ja. Misforstod hele greia, jeg...

Endret av Antlers
Skrevet

Wow, det er vanskelig. Innlegg, uansett hvor gode, bruker å gå i glemmeboken etterhvert, det er for mange innlegg her inne til at man klarer å huske enkeltinnlegg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror den der strippetråden som ble sletta tar kaka :tongue:

• Liker 1
Skrevet

Morsom idé, men er det ikke bedre å kåre tråder? Det er, som de andre over her sier, svært vanskelig å huske enkeltinnlegg..

• Liker 2
Skrevet

Alle innleggene til ts i tråden "HELT KNUST"

• Liker 14
Gjest badeand1
Skrevet

Pessar tråden til womenwomen. Gingertråden. Og den med hu jenta som hadde en pulekompis som poka venninna. :P

Og hun som skulle ha sin siste fling før bryllupet!

• Liker 4
Skrevet

Gullbæsj-tråden, nest etter Ond baby... :rulle:

• Liker 2
Skrevet

Alle innleggene til ts i tråden "HELT KNUST"

Hun hadde også en minneverdig tråd som het Jeg glemte å shave meg.

• Liker 4
Gjest Slowpoke
Skrevet (endret)

Av innlegg så må det vere Antlers innlegg ang rumpehygiene :fnise:

Endret av Slowpoke
  • Liker 6
Skrevet

HELT KNUST-tråden.

Helt utrolig at trådstarter ble SÅ knust kun av at en gutt hun hadde kost seg med i tre år Poket ei venninne av henne på Facebook.

Gjest Mahareth
Skrevet

Av innlegg så må det vere Antlers(?) innlegg ang rumpehygiene :fnise:

Støttes! Med den enorme mengen kunnskap om rumpehygiene som Antlers har så fortjener hun virkelig en utmerkelse!

• Liker 1
Gjest Slowpoke
Skrevet

Støttes! Med den enorme mengen kunnskap om rumpehygiene som Antlers har så fortjener hun virkelig en utmerkelse!

Mhm! Uhyre morsomt, men også veldig lærerikt :fnise:

Skrevet

Haha, tusen takk for rumpehygienenominasjonen Slowpoke og Mahareth :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Den med ond baby og kanskje den med hun som ville ha pengene som søstra vant eller noe.

• Liker 2
Skrevet

Hahah, så enig med Slowpoke og Mahareth! Jeg fniser enda ved tanken på den tråden og innleggene. Fantastisk! :D

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

HELT KNUST-tråden.

Helt utrolig at trådstarter ble SÅ knust kun av at en gutt hun hadde kost seg med i tre år Poket ei venninne av henne på Facebook.

Hun sa det var et veddemål med ei venninne en natt de kjedet seg. Så mulig det ikke var seriøst, men who knows. :P

Skrevet

Haha. Jeg laget jobbe på juleaften tråden:) Angrer nesten på at jeg ikke brukte nick, så populær som den ble!

Men jeg endte opp med å bli satt opp i år også :tristbla:

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

En hver tråd som omhandler dokurver og tjukke versus tynne-tråder. Ellers ruler jo WW høyt der oppe med innlegg om gullmusa si :skravle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...