Gå til innhold

inngående samtale fra privatnr.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene fått inngående samtale der det står privatnr. og ikke noe oppgitt nr. hva er dette?

mitt nr. er ikke opplistet i noen form for kataloger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nuppdupp
Skrevet

begynner det på 78? jeg har opplevd det samme

Skrevet

Det kan være noen ringer deg fra f.eks skype. Tror kanskje det står privatnr da.

Skrevet

begynner det på 78? jeg har opplevd det samme

nei det står ikke siffer, bare privatnr. (før var det kanskje funksjonen skult nr?)

Skrevet

Det kan være noen ringer deg fra f.eks skype. Tror kanskje det står privatnr da.

aha, men hvor får de nr. mitt fra?

Skrevet

aha, men hvor får de nr. mitt fra?

Kan rett og slett være venner av deg som ringer fra skype fordi de har gratisringetid/at det er rimeligere for dem å ringe derfra.

Har vel egentlig ikke noen flere alternativer jeg kan komme på, sånn i farta :P

Skrevet (endret)

Når eg får oppringinger fra Privat Nummer er det gjerne legekontor eller lignende.

Endret av Apophis
  • Liker 1
Gjest bellabulla
Skrevet

har du tatt telefonen da? Eller er det slik at alle som ringer deg blir automatisk gjort om til "privat nr"? For da er det vel noe på telefonen vil jeg regne med. :)

Skrevet

har du tatt telefonen da? Eller er det slik at alle som ringer deg blir automatisk gjort om til "privat nr"? For da er det vel noe på telefonen vil jeg regne med. :)

Nei jeg har ikke tatt telefonen fordi denne er en ekstra mobiltelf. jeg har, den står på lydløs hjemme og jeg sjekker den bare avogtil. Nummeret er heller ikke gitt ut til noen venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...